LiseTV Skrevet 30. september #4001 Skrevet 30. september Ikke lest en papiravis på over ett år. Liker du å kjøre bil?
AnonymBruker Skrevet 30. september #4002 Skrevet 30. september Hater det, bare stress, ble ikke noe førerkort på meg. Har du mulighet til å reise kollektivt til jobb? Anonymkode: fee7f...9d8
Kryneren Skrevet 30. september #4003 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hater det, bare stress, ble ikke noe førerkort på meg. Har du mulighet til å reise kollektivt til jobb? Anonymkode: fee7f...9d8 Det kan jeg, men det er litt tungvint. Liker du å ta toget?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #4004 Skrevet 1. oktober Kryneren skrev (12 timer siden): Det kan jeg, men det er litt tungvint. Liker du å ta toget? klart det kunne du tenkt deg å være med på noen reality-konsepter på TV? Anonymkode: a6ad9...b39
Kryneren Skrevet 1. oktober #4005 Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): klart det kunne du tenkt deg å være med på noen reality-konsepter på TV? Anonymkode: a6ad9...b39 Det kunne jeg ikke, bortsett kanskje fra noe med matlaging. Liker du å lage mat?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #4006 Skrevet 1. oktober Kryneren skrev (2 minutter siden): Det kunne jeg ikke, bortsett kanskje fra noe med matlaging. Liker du å lage mat? egentlig ikke. sover du med åpent vindu om natten? Anonymkode: a6ad9...b39
Kryneren Skrevet 1. oktober #4008 Skrevet 1. oktober LiseTV skrev (1 time siden): Det gjør jeg hele året. Bruker du nattkjole? Det ville føltes litt rart😅 kunnen du tenke deg å lage snøengler tim vinteren?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #4009 Skrevet 1. oktober Det gjør jeg alltid når det er snø. Liker du pizza? Anonymkode: fee7f...9d8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #4010 Skrevet 2. oktober Klart det! Hvem gjør vel ikke det? Kunne du tenkt deg å flytte til et annet land? i så fall hvilke land? Anonymkode: a6ad9...b39
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #4011 Skrevet 3. oktober Liker meg godt i Norge. Er du redd for ekstremvær? Anonymkode: ac20d...98b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #4013 Skrevet 3. oktober noen ganger eier du noen kjæledyr? Anonymkode: a6ad9...b39
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #4014 Skrevet 3. oktober Er allergisk, men har veldig lyst på katt 🥰 Har du pledd i sofaen? Anonymkode: fee7f...9d8
Kryneren Skrevet 3. oktober #4015 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er allergisk, men har veldig lyst på katt 🥰 Har du pledd i sofaen? Anonymkode: fee7f...9d8 Jeg har to. Føler du deg ofte frossen om høsten?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #4016 Skrevet 4. oktober Kryneren skrev (10 timer siden): Jeg har to. Føler du deg ofte frossen om høsten? Noen ganger. Spiller du noen dataspill? Anonymkode: a6ad9...b39
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #4017 Skrevet 4. oktober Aldri gjort det. Er du et typisk B menneske? Anonymkode: ac20d...98b
jukkapalme Skrevet 4. oktober #4018 Skrevet 4. oktober Det er jeg Har du spist en ekstra god middag idag?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #4019 Skrevet 5. oktober ikke enda. 😁 hva slags musikk liker du å høre på `? Anonymkode: a6ad9...b39
Nadya Skrevet 5. oktober #4020 Skrevet 5. oktober Sånn umph umph plink ploing DUNK! DUNK! DUNK! Hvilken bok skulle du ønske at det var du som hadde skrevet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå