AnonymBruker Skrevet 15. september #3961 Skrevet 15. september Sov ute på trampolinen sammen med sønnen min i sommer, det var veldig kjekt, men liker egentlig ikke å sove ute. Liker du Coca Cola? Anonymkode: fee7f...9d8
AnonymBruker Skrevet 16. september #3962 Skrevet 16. september klart det har du noen gang klappet et reinsdyr? Anonymkode: a6ad9...b39
AnonymBruker Skrevet 16. september #3964 Skrevet 16. september det har jeg ikke. har du noen gang sett en zebra.? Anonymkode: a6ad9...b39
LiseTV Skrevet 17. september #3965 Skrevet 17. september Har ikke det, Har du noen gang klappet en elefant?
AnonymBruker Skrevet 17. september #3966 Skrevet 17. september det har jeg ikke hører du ofte på podcast? Anonymkode: a6ad9...b39
LiseTV Skrevet 18. september #3967 Skrevet 18. september Vet ikke hva det er. Tror du på en fremtid med elbiler med dagens teknologi?
AnonymBruker Skrevet 20. september #3968 Skrevet 20. september Tror bensin og dieselbiler forsvinner mer og mer. Lar du bilen stå, å benytter du deg av kollektiv eller at du går/sykler, av og til? Anonymkode: fee7f...9d8
AnonymBruker Skrevet 20. september #3969 Skrevet 20. september Alt for dårlig kollektive tilbud her, så vanskelig å kjøre kollektivt her. Liker du speilegg? Anonymkode: a6ad9...b39
LiseTV Skrevet 20. september #3970 Skrevet 20. september Noen ganger , men sjelden nå. Liker du hvitløk?
AnonymBruker Skrevet 21. september #3971 Skrevet 21. september egentlig ikke. baker du ofte kaker? Anonymkode: a6ad9...b39
LiseTV Skrevet 21. september #3972 Skrevet 21. september Er ikke så flink til. Er mer proff på middag, da særlig kjøtt. Lager du mye mat fra bunnen av?
AnonymBruker Skrevet 21. september #3973 Skrevet 21. september jeg kunne sikkert blitt flinkere til å lage middag fra bunnen av. Spiser du ofte vegetar-mat? Anonymkode: a6ad9...b39
jukkapalme Skrevet 21. september #3974 Skrevet 21. september Det gjør jeg har du noen kjøttfrie dager i uka?
AnonymBruker Skrevet 22. september #3975 Skrevet 22. september Prøver i alle fall å spise mindre kjøtt. Trener du hver dag? Anonymkode: a6ad9...b39
AnonymBruker Skrevet 23. september #3976 Skrevet 23. september Det gjør jeg ikke. Er du klar for vinteren? Anonymkode: ac20d...98b
AnonymBruker Skrevet 23. september #3977 Skrevet 23. september Det er jeg ikke, kan være fint å se på, og kjekt med snø for barna, men veldig styr å komme seg på jobb uten bil. Liker du å tenne lys inne? Anonymkode: fee7f...9d8
Kryneren Skrevet 23. september #3978 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er jeg ikke, kan være fint å se på, og kjekt med snø for barna, men veldig styr å komme seg på jobb uten bil. Liker du å tenne lys inne? Anonymkode: fee7f...9d8 Det er veldig koselig. Steker du ofte vafler?
AnonymBruker Skrevet 23. september #3979 Skrevet 23. september Kryneren skrev (48 minutter siden): Det er veldig koselig. Steker du ofte vafler? ikke så ofte som jeg har lyst til. 😁 eier du en gressklipper? Anonymkode: a6ad9...b39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå