AnonymBruker Skrevet 11. september #3941 Skrevet 11. september Den er ikke det, må ta inn trampolinen og litt sånt. Har du bursdag denne måneden? Anonymkode: fee7f...9d8
Kryneren Skrevet 11. september #3942 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den er ikke det, må ta inn trampolinen og litt sånt. Har du bursdag denne måneden? Anonymkode: fee7f...9d8 Den var før sommeren.. Har du elektrisk gressklipper?
jukkapalme Skrevet 11. september #3943 Skrevet 11. september Det har jeg ikke Gleder du deg til helgen?
AnonymBruker Skrevet 12. september #3944 Skrevet 12. september klart det tygger du ofte tyggegummi? Anonymkode: a6ad9...b39
AnonymBruker Skrevet 12. september #3946 Skrevet 12. september Noen ganger. Kommer ann på hva jeg skal spise. spiser du ofte Grandiosa til middag? Anonymkode: a6ad9...b39
Kryneren Skrevet 12. september #3947 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen ganger. Kommer ann på hva jeg skal spise. spiser du ofte Grandiosa til middag? Anonymkode: a6ad9...b39 Ikke så ofte Går du ofte på kafé eller restaurant?
AnonymBruker Skrevet 13. september #3948 Skrevet 13. september Kryneren skrev (11 timer siden): Ikke så ofte Går du ofte på kafé eller restaurant? egentlig ikke. spiser du ofte lakris? Anonymkode: a6ad9...b39
AnonymBruker Skrevet 13. september #3949 Skrevet 13. september Nesten hver dag, men små mengder. Liker du du å svømme og bade? Anonymkode: fee7f...9d8
AnonymBruker Skrevet 13. september #3950 Skrevet 13. september På sommeren og utendørs - liker ikke svømmehall. Tar du ett glass vin eller to når det er helg? Anonymkode: ac20d...98b
AnonymBruker Skrevet 13. september #3951 Skrevet 13. september det gjør jeg aldri. har du blitt stukket av veps i sommer? Anonymkode: a6ad9...b39
Kryneren Skrevet 13. september #3952 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det gjør jeg aldri. har du blitt stukket av veps i sommer? Anonymkode: a6ad9...b39 Det har jeg heldigvis sluppet i år. Er su redd brenn-maneter?
AnonymBruker Skrevet 13. september #3953 Skrevet 13. september Kryneren skrev (5 minutter siden): Det har jeg heldigvis sluppet i år. Er su redd brenn-maneter? bader sjeldent, så behøver ikke å være bekymret for dette. 😆 har du noen gang sett noe veldig skummelt? Anonymkode: a6ad9...b39
AnonymBruker Skrevet 14. september #3955 Skrevet 14. september klart det liker du grøsser-filmer? Anonymkode: a6ad9...b39
Kryneren Skrevet 14. september #3956 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): klart det liker du grøsser-filmer? Anonymkode: a6ad9...b39 Det liker jeg ikke. Er du frluftsmenneske?
AnonymBruker Skrevet 15. september #3957 Skrevet 15. september Sånn midt på treet kanskje. Liker du bærplukking? Anonymkode: ac20d...98b
Kryneren Skrevet 15. september #3958 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Sånn midt på treet kanskje. Liker du bærplukking? Anonymkode: ac20d...98b Jeg er ikke så veldig fan av bærplukking. Det går litt seint med meg🤣 Liker du åvære på fjellet?
AnonymBruker Skrevet 15. september #3959 Skrevet 15. september Kryneren skrev (22 minutter siden): Jeg er ikke så veldig fan av bærplukking. Det går litt seint med meg🤣 Liker du åvære på fjellet? klart det. overnatter du ofte i telt ? Anonymkode: a6ad9...b39
AnonymBruker Skrevet 15. september #3960 Skrevet 15. september Kan ikke huske sist jeg gjorde det🫣 Liker du å sove ute? Anonymkode: ac20d...98b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå