jukkapalme Skrevet 5. juni #3702 Skrevet 5. juni Gjør ikke det. Har du noen gang svart med de forbudte ordene i denne tråden? 😁
Nysgjerrig95 Skrevet 5. juni #3703 Skrevet 5. juni Dette er første gang jeg svarer i denne tråden, så det ville vært svært usannsynlig. Bruker du truser?
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3704 Skrevet 5. juni Alltid, sover ikke uten engang Har du hatt tannverk? Anonymkode: fee7f...9d8
jukkapalme Skrevet 6. juni #3706 Skrevet 6. juni Ble ganske dårlig Har du spist noe godt til middag idag? 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3707 Skrevet 7. juni Spiste grillmat, det var godt. Glemte du å handle til langhelg? Anonymkode: fee7f...9d8
LiseTV Skrevet 9. juni #3708 Skrevet 9. juni Ikke noe problem, bare en dag lenger. Er du glad for at snøen er vekke? 1
LiseTV Skrevet 10. juni #3710 Skrevet 10. juni Hater snø og kulde. Liker du å gå lettkledd i sommervarmen?
AnonymBruker Skrevet 18. juni #3711 Skrevet 18. juni Kler meg etter forholdene, sommer som vinter. Er du glad i trening? Anonymkode: ac20d...98b 1
Nadya Skrevet 19. juni #3713 Skrevet 19. juni Jeg elsker å svømme Skal du spise rømmegrøt på sankthansaften? 1
Nadya Skrevet 21. juni #3716 Skrevet 21. juni Jeg håper at hatet, blodtåken og massesuggesjonen for mer krig, våpen og opprustning snart tar slutt. Husker du noen telefonnummer fra barndommen som ikke lenger er i bruk? 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3718 Skrevet 22. juni Bor på sør-vestlandet i Rogaland, vått og vindfullt. Har du ferie nå? Anonymkode: fee7f...9d8 1
fugl fønix Skrevet 22. juni #3720 Skrevet 22. juni Ikke nå lenger,( hun døde av kreft med spredning 😭 ) Har du sommerferie i juli måned ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå