fugl fønix Skrevet 11. mars #3622 Skrevet 11. mars Jeg liker både store og små katter. Synes du pinnsvin er søte ?
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3623 Skrevet 12. mars Har ikke tenkt så mye på at de er søte😂 Liker du å høre på podcaster? Anonymkode: ac20d...98b
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3625 Skrevet 19. mars Elsker våren. Er du lat? Anonymkode: ac20d...98b
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3627 Skrevet 23. mars Av og til. Kjører du 🏍️ motorsykkel? Anonymkode: ac20d...98b
fugl fønix Skrevet 23. mars #3629 Skrevet 23. mars Skal til stiv&stølsheimen for å bli kattemjuk! 😸 Skal du på ekornsafari denne våren ?
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3631 Skrevet 27. mars Blir nok en liten tur. Er du en tv slave? Anonymkode: ac20d...98b
fugl fønix Skrevet 29. mars #3633 Skrevet 29. mars Nei ( men mobil kan bli avhengighetsskapende ) Er du en radioslave 😄 ?
jukkapalme Skrevet 29. mars #3634 Skrevet 29. mars Langt i fra svarer du noen gang de forbudte ordene i denne tråden?
fugl fønix Skrevet 29. mars #3635 Skrevet 29. mars jukkapalme skrev (30 minutter siden): Langt i fra svarer du noen gang de forbudte ordene i denne tråden? Obs I, m busted now hehe😄, glemte meg bort, ser det et flere som glemmer seg bort i denne tråden og, fort gjort. Kan ikke si jeg er pc-slave. Er du musikkslave ? 🎶 1
fugl fønix Skrevet 29. mars #3637 Skrevet 29. mars Det gjør jeg, men jeg hører på mye annet også, jeg er ganske allsidig i musikksmaken. ( var en bruker her på forumet som beskyldte meg for å ha dårlig musikksmak for noen uker siden 🙄, han hører bare på rock hele tiden, men lite vet han at jeg hørte mye på rock og metal før.) Liker du metal ?
jukkapalme Skrevet 29. mars #3638 Skrevet 29. mars Det gjør jeg, men er ikke min favorittsjanger Liker du Pink Floyd?
jukkapalme Skrevet 30. mars #3640 Skrevet 30. mars Elsker rock syns du danseband er djevelens verk og ikke fortjener å bli kalt musikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå