LiseTV Skrevet 15. desember 2024 #3561 Del Skrevet 15. desember 2024 Det er avgjort. Liker du å få vin i julegave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 15. desember 2024 #3562 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg har aldri fått vin i julegave, men hadde sikkert blitt glad. Liker du høye primtall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 23. desember 2024 #3563 Del Skrevet 23. desember 2024 Ikke min sak det der. liker du pinnekjøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 23. desember 2024 #3564 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg syns pinnekjøtt er tørt og mangler saus, Men eter det av ren høflighet Hater du Russland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #3565 Del Skrevet 11. januar LiseTV skrev (På 23.12.2024 den 9.32): Ikke min sak det der. liker du pinnekjøtt? Kommer ann på, den må være riktig tilberedt. Synes du vinteren er en fin årstid ? ☃️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 11. januar #3566 Del Skrevet 11. januar Hater vinteren. Liker du lutefisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #3567 Del Skrevet 11. januar Det gjør jeg definitivt ikke. Liker du tapas ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. januar #3568 Del Skrevet 11. januar Elsker det! liker du italiensk mat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #3569 Del Skrevet 11. januar Gjør det Synes du norsk mat er kjedelig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3570 Del Skrevet 19. januar Kan være noe kjedelig. Liker du vinteren så langt? Anonymkode: ac20d...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 19. januar #3571 Del Skrevet 19. januar Både og, ambivalent svar, jeg vet. Skal du på hytta i vinterferien ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 19. januar #3572 Del Skrevet 19. januar Har ikke hytte selv og vil ikke på noen skitur, heller en hytte ved sjøen Ser du på fotball? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 19. januar #3573 Del Skrevet 19. januar Jeg gjorde det i gamle dager,ikke nå lenger. Ser du på OL, VM og NM ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3574 Del Skrevet 21. januar Ser når det er mesterskap på ski. Skal du til Trondheim under VM? Anonymkode: ac20d...98b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 22. januar #3575 Del Skrevet 22. januar Aldri i livet. Planlegger du allerede sommerferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3576 Del Skrevet 26. januar Til en viss grad, må få til en utenlandstur. Er du god på ukeshandling? Anonymkode: ac20d...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 27. januar #3577 Del Skrevet 27. januar Ukjent greier for meg. Liker du å stå på ski? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 28. januar #3578 Del Skrevet 28. januar Det gjør jeg Har du truger ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 29. januar #3579 Del Skrevet 29. januar Skulle hatt det og brukt dem. Liker du sjokolade is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3580 Del Skrevet 30. januar Spiser ikke is. Liker du Sushi? Anonymkode: ac20d...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå