LiseTV Skrevet 15. desember 2024 #3561 Del Skrevet 15. desember 2024 Det er avgjort. Liker du å få vin i julegave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 15. desember 2024 #3562 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg har aldri fått vin i julegave, men hadde sikkert blitt glad. Liker du høye primtall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 23. desember 2024 #3563 Del Skrevet 23. desember 2024 Ikke min sak det der. liker du pinnekjøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 23. desember 2024 #3564 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg syns pinnekjøtt er tørt og mangler saus, Men eter det av ren høflighet Hater du Russland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #3565 Del Skrevet 11. januar LiseTV skrev (På 23.12.2024 den 9.32): Ikke min sak det der. liker du pinnekjøtt? Kommer ann på, den må være riktig tilberedt. Synes du vinteren er en fin årstid ? ☃️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 11. januar #3566 Del Skrevet 11. januar Hater vinteren. Liker du lutefisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #3567 Del Skrevet 11. januar Det gjør jeg definitivt ikke. Liker du tapas ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. januar #3568 Del Skrevet 11. januar Elsker det! liker du italiensk mat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #3569 Del Skrevet 11. januar Gjør det Synes du norsk mat er kjedelig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå