Lady Lovelylocks Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Jeg har en innekatt, og har nylig kjøpt en pakke med 10 kg Everclean kattesand. Hvor lenge holder det hos deg?
Vampen Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Jeg bruker også Everclean, og en boks holder ca 3-4 uker. Mine går også ut på do, så de bruker ikke bare kassa.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Renser hver dag og det holder 3-4 uker. Anonymkode: 8ff1f...14d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 29 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev: Jeg har en innekatt, og har nylig kjøpt en pakke med 10 kg Everclean kattesand. Hvor lenge holder det hos deg? Bruker en på fem kg, men har to katter. Jeg bruker å plukke ut avføring med hundepose en gang om dagen (to om nødvendig) og bytter hele kassa en gang i uka. Bruker kasse med lokk (fra dyrebutikk) som ikke lukter, så urin trekkes inn og lukter ikke. Har sen posen rundt... tre mnd? Men nå bruker vi mye sand, da de får gravd ordentlig ned. Men du, om du skal ha innekatt, da bør du helst ha to. Anonymkode: 2837b...ecb
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bruker en på fem kg, men har to katter. Jeg bruker å plukke ut avføring med hundepose en gang om dagen (to om nødvendig) og bytter hele kassa en gang i uka. Bruker kasse med lokk (fra dyrebutikk) som ikke lukter, så urin trekkes inn og lukter ikke. Har sen posen rundt... tre mnd? Men nå bruker vi mye sand, da de får gravd ordentlig ned. Men du, om du skal ha innekatt, da bør du helst ha to. Anonymkode: 2837b...ecb Mente tre uker 😅 Ca en mnd altså. Anonymkode: 2837b...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå