Lurer1 Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 (endret) Hei! Kan fargen til denne brokadevesten+slips etc, som er litt gullaktig (se bildene), passe til en medium-grå dress, eller blir det veldig feil?! Vi har ikke anledning til å prøve dem sammen når vi kjøper, så lurer om noen har erfaring med dette som kan gi oss en idé! Takk! Endret 5. august 2018 av Lurer1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Jeg tror det passer greit sammen Anonymkode: 3602b...fa5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 Takk for svaret For å gi en bedre idé, fargen til dressen ligner på denne: Anonymkode: cc96c...7bd
Minlillelykke Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 Personlig ville jeg nok heller gått for hvit eller grå vest. Den i creme kan fort blir feil til grått
Lurer1 Skrevet 5. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2018 (endret) Takk for svaret! Så du mener creme eller noen nyanser av creme kunne i prinsippet passe med den grå fargen, men at det er mye mer "safe" med hvit eller grå (eller sølv?)? Jeg tror jeg er enig i det. Hvis jeg ikke har prøvd dem sammen så burde jeg nok ikke ta sjansen... Endret 5. august 2018 av Lurer1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 Grått er ikke grått, for å si det enkelt. Noen gråfarger har blå/kalde undertoner og noen gråfarger har røde/varme undertoner. Kremfargen på bildet er en varm farge, og vil bli full skjærings mot en dress med en kald gråfarge. En dress med en varm gråfarge vil kunne passe sammen med de kremfargede tingene. Anonymkode: 2196e...13f 1
Lurer1 Skrevet 6. august 2018 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2018 Det gir mye mening, takk for forklaringen! Vi skal gå med sølvfarget vest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå