AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Del Skrevet 3. august 2018 Kjæresten min stakk til elverum uten å si noe. Jeg spurte «hva skjer», så svarte han «suger pikk» Synes det er dårlig gjort han ikke viser hvor han er eller sier noe om hvor han er. Kjenner jeg blir forbanna. Han snappet meg ikke lenger etter han ankom i det huset. Han har også utrolig dårlig kvinnesyn. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere? Hvem søren reiser av sted og ikke sier hvor han er, men jeg må alltid si hvor jeg er. Anonymkode: 7b475...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrodeF Skrevet 3. august 2018 #2 Del Skrevet 3. august 2018 Han er jo i Elverum og suger pikk. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Del Skrevet 3. august 2018 Akkurat nå, FrodeF skrev: Han er jo i Elverum og suger pikk. ... Anonymkode: 7b475...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Del Skrevet 3. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: så svarte han «suger pikk» ... Sikker på at det ikke er sønnen din som stakk hjemmenfra? Anonymkode: 28ec7...858 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 3. august 2018 #5 Del Skrevet 3. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min stakk til elverum uten å si noe. Jeg spurte «hva skjer», så svarte han «suger pikk» Synes det er dårlig gjort han ikke viser hvor han er eller sier noe om hvor han er. Kjenner jeg blir forbanna. Han snappet meg ikke lenger etter han ankom i det huset. Han har også utrolig dårlig kvinnesyn. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere? Hvem søren reiser av sted og ikke sier hvor han er, men jeg må alltid si hvor jeg er. Anonymkode: 7b475...680 Og han her er du sammen med fordi? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurkskiver Skrevet 3. august 2018 #6 Del Skrevet 3. august 2018 Hva i all verden er du sammen med han for? Æsj... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 3. august 2018 #7 Del Skrevet 3. august 2018 Hvorfor er dere sammen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #8 Del Skrevet 3. august 2018 Dårlig kvinnesyn og oppfører seg som en umoden 13 åring. Gjør matten selv. Anonymkode: 26ebe...efc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hadley Skrevet 3. august 2018 #9 Del Skrevet 3. august 2018 Du vet jo tydligvis at han er i Elverum? Hva mer trenger du vite? Adresse og husnummer? Han er i ELVERUM. Du vet jo hvor han er. Det er ikke akkurat New York. Han sier vel ifra når han er tilbake? Kvinnesyn kan du sannsynligvis ikke forandre. Kanskje dere rett og slett ikke har kjemi og personlighet som passer sammen? Finn noen som behandler deg slik du vil bli behandlet i stedet. Kuksuger i Elverum virker kanskje ikke helt som Prince Charming? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #10 Del Skrevet 4. august 2018 Elverum er ikke så stort da. Og må du vite alt? Anonymkode: 17168...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 4. august 2018 #11 Del Skrevet 4. august 2018 Livet hans suger tydeligvis, , og utrolig nok er Elverum stedet som skal bote på det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #12 Del Skrevet 5. august 2018 På 3.8.2018 den 20.37, AnonymBruker skrev: Kjæresten min stakk til elverum uten å si noe. Jeg spurte «hva skjer», så svarte han «suger pikk» Synes det er dårlig gjort han ikke viser hvor han er eller sier noe om hvor han er. Kjenner jeg blir forbanna. Han snappet meg ikke lenger etter han ankom i det huset. Han har også utrolig dårlig kvinnesyn. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere? Hvem søren reiser av sted og ikke sier hvor han er, men jeg må alltid si hvor jeg er. Anonymkode: 7b475...680 Hvordan vet du da at han er i Elverum? Anonymkode: 7d943...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #13 Del Skrevet 5. august 2018 On 8/3/2018 at 8:38 PM, FrodeF said: Han er jo i Elverum og suger pikk. Ja? Skjønner ikke at ts trenger mer detaljer enn det. Anonymkode: ab3ff...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #14 Del Skrevet 5. august 2018 Hvorfor er du sammen med en som du mener har dårlig kvinnesyn??? Anonymkode: 5e62e...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaCollett Skrevet 5. august 2018 #15 Del Skrevet 5. august 2018 På 3.8.2018 den 20.37, AnonymBruker skrev: Kjæresten min stakk til elverum uten å si noe. Jeg spurte «hva skjer», så svarte han «suger pikk» Synes det er dårlig gjort han ikke viser hvor han er eller sier noe om hvor han er. Kjenner jeg blir forbanna. Han snappet meg ikke lenger etter han ankom i det huset. Han har også utrolig dårlig kvinnesyn. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere? Hvem søren reiser av sted og ikke sier hvor han er, men jeg må alltid si hvor jeg er. Anonymkode: 7b475...680 Du vet ikke hvordan du skal reagere? Du sier jo at du er forbanna. Da er den naturlige relasjonen å vise ham det sinnet. Ellers forslår jeg at gjør det slutt, eller alternativt begynner å svare ham på nøyaktig samme måte når han vil vite hvor du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 5. august 2018 #16 Del Skrevet 5. august 2018 Du er sammen med en frekk drittunge. Er han eldre enn 13, så er han en umoden mongo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 5. august 2018 #17 Del Skrevet 5. august 2018 Hvorfor er du sammen med en guttevalp ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #18 Del Skrevet 5. august 2018 Æææ han er bare sur på deg... Du fortalte ikke hele historien her tror jeg... Noe har fått han til å stikke av og være så frekk. Sier ikke at det er en hod grunn, men kanskje en forklaring? Tar jeg feil, og dere har hatt en fin dag, og han plutselig er borte, da håper jeg du ser at du fortjener langt bedre. Anonymkode: ae90b...6ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #19 Del Skrevet 6. august 2018 Skjønner ikke helt sammenhengen mellom det at han er kjæresten din og at han har et "utrolig dårlig kvinnesyn". Hvorfor finner du deg i å bli behandlet slik? Anonymkode: 6303b...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 6. august 2018 #20 Del Skrevet 6. august 2018 Hvordan fungerer dere sammen ellers? Er du av typen som skal vite hvor, hvem, hvordan og hvorfor? Har dere kranglet i forkant? Jeg tenker at han er barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå