Gå til innhold

Angående forlovere...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Lurer på hva slags kriterier dere legger til grunn når dere velger forlovere?

Det er slik at jeg har mista mye kontakt med mine barndomsvenninner. Har fått nye venninner opp gjennom årene, men da i voksen alder. Er så innmari i tvil hvem jeg skal spørre vil være forloveren min..

Jeg har ei barndomsvenninne som er aktuell, men vi snakker nå og da på telefonen. Ses sjelden, enda vi bor bare noen mil fra hverandre. Men på en måte vet jeg likevel hvor jeg har henne liksom (vi har bestandig hatt en "understanding" jeg og hun, hvis dere skjønner hva jeg mener). Men...! Har ei ex-bestevenninne, vi hang i hop konstant før, og har opplevd det

meste sammen. Kontakten gjennomtok vi for ikke så lenge siden, og før det har det gått mange år siden vi har prata. Men vennskapet er der fortsatt, dog ikke på samme måte selvsagt...

Disse to jeg nevnte nå, pluss meg, har alle vokst opp sammen. Nå har jeg lyst til å høre med hun ene (hun jeg nevnte først, ikke ex-bestevenninna mi) om hun vil være forloveren min. Har overveid dette lenge, og funnet ut at hun er den eneste jeg vil ha som forlover. Men er så innmari redd for å såre ex-bestevenninna mi. Dere skjønner, vi har kun tenkt å invitere familen til bryllup, blir lite og intimt med kun de nærmeste. Men forloveren blir jo selvsagt og bedt, og hvordan blir det da liksom?

Huff, er det noen som har opplevd noe lignende? Hva gjør jeg???

Har også vurdert å be broren min som forlover (har vel kanskje vært det beste?) Men har litt lyst til å ha ei venninne, ei som kan være med på planlegginga, og ikke aller minst den store dagen når jeg skal pyntes og diverse...

Må få si at jeg har vært "innom alle", også av mine nye venninner, men har funnet ut at ingen av dem passer. Iallefall så tror jeg nå det da... Men også her er jeg i tvil. Kan man spørre noen man ikke har kjent så alt for lenge. Blir ikke det litt merkelig da...?

Er i dilemma nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant etterhvert ut at jeg måtte slutte å tenke på hvem jeg kan såre og ikke i en slik situasjon. Du må rett og slett velge den som du aller helst vil ha!!!

Jeg valgte ingen av mine venninner, men min kjære tante, fordi hun har vært der for meg ALLTID. Har mange venninner jeg har mer kontakt med enn tante til tider, men det var likevel det rette valget, og jeg angret ikke et sekund!!!

Lykke til :lol:

Skrevet

Klart du kan velge en du ikke har kjent så lenge.

Men jeg ville valgt henne du har mest lyst til å ha, husk at det er ditt bryllup, og du skal tenke på deg.

Hvis din eks venninne blir sur, så hadde hun kanskje ikke vært den rette heller da, siden hun ikke vil det beste for deg?

Selv valgte jeg en venninne jeg ble kjent med bare litt før jeg møtte mannen min, jeg valgte henne, siden hun hadde vært med på alt vi opplevde på den tiden. Også holdt vi jo kontakta fremdeles i åra som gikk, og nå etter bryllupet har kontakta kanskje blitt enda bedre.... :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...