Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen (som ellers også bruker butikksjampo) som har erfaring med denne? 

Synes de andre Sunsilk'ene kan være greie om jeg ikke bruker dem for lenge av gangen i strekk. Og jeg liker kokoslukt. Står at håret blir mykt, og ei venninne av meg sa at håret ikke blir så fort fett av den, men det rimer ikke for meg med både kokosolje og silikon i sjampoen....

Anonymkode: a4c8d...b49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at veps også liker kokoslukt... ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Merker ikke noe forskjell på fett.. men synes balsamen er skuffende. Da de andre fra sunsilk gjør håret mykt, mens denne gjør det ikke det.

Anonymkode: 86881...65f

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Leo skrev:

Min erfaring er at veps også liker kokoslukt... ;) 

Uffda 😛 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Merker ikke noe forskjell på fett.. men synes balsamen er skuffende. Da de andre fra sunsilk gjør håret mykt, mens denne gjør det ikke det.

Anonymkode: 86881...65f

Okei. Det er forsåvidt ikke noe problem for meg, jeg bruker som regel ikke balsam....

Skrevet

Har ikke erfaring med Sunsilk fra før, men kjøpte denne tilfeldigvis med meg i mai på vei til jobbreise - og butikken var tom for den jeg planla å kjøpe. Jeg vet ikke hvorfor - jeg liker ikke engang kokosduft.

Ble positivt overrasket - den lukter ikke noe særlig, og håret mitt ble ikke noe verre enn vanlig. "Vanlig" er da tynt, slett, voldsom midtskill som går ned i nakken, og det må vaskes hver dag om jeg har planer om å børste det. Kan jo ha noe med været å gjøre - med denne varmen oppfører håret seg vanligvis bedre enn resten av året.

Har flere forskjellige shampoer jeg veksler mellom alt etter hvordan håret er den perioden. Har blant annet alltid en billigshampo tilgjengelig, og dette var den. Hadde faktisk tenkt å kjøpe en ny i dag, men glemte det helt. Det hadde jeg aldri trodd da jeg rasket den med meg i farten for et par måneder siden.

AnonymBruker
Skrevet

Av Sunsilk sine sjampo og balsamer er dette favoritten. Barna mine liker den også. Vanligvis liker jeg ikke sunsilk, men denne er da faktisk OK. 

Anonymkode: c4d5d...982

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...