AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Del Skrevet 3. august 2018 Snuser litt på vinterdress allerede til minste på straks 2 år. Har funnet en jeg liker, men er veldig usikker på om jeg skal gå for 86 eller 92. Han bruker begge disse størrelsene til vanlig (mest 86), og har en parkdress fra Reima i 86. Den er relativt romslig, og jeg ser for meg at han kommer til å drukne i 92. Samtidig er det en stund til den skal brukes. Hva ville dere gått for? Anonymkode: e8c81...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Del Skrevet 3. august 2018 Ville nok kjøpt 92. Skal jo brukes over nyåret også Anonymkode: f58a0...2cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 3. august 2018 #3 Del Skrevet 3. august 2018 Disse kan vel snurpes i livet? Eller er det bare på de litt større størrelsene? Tror jeg ville gått for 92... Den må jo kanskje passe ut mars, og det er en stund til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Del Skrevet 3. august 2018 Har dere mulighet til å prøve? Mange får jo snart vinterkolleksjonene inn i butikk 😅 Eventuelt bare prøve parkdress og se hvor romslig den er og spør de i butikken hva de tror du trenger, de kjenner jo merket. Jeg hadde nok kjøpt 92. Bedre med litt å gå på enn å måtte kjøpe ny dress før sesongen er over. Anonymkode: a4e51...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Del Skrevet 3. august 2018 Kjøpt 92. Mi brukte reimadress i 92 fra størrelse 86 til nå som hun startet på 98. Strammig i livet gjør at den passer lenge😊 Anonymkode: 0e9aa...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 4. august 2018 #6 Del Skrevet 4. august 2018 92. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #7 Del Skrevet 4. august 2018 Takk for svar Anonymkode: e8c81...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 4. august 2018 #8 Del Skrevet 4. august 2018 Vår brukte 86 i reima når han brukte 92 i vanlige klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #9 Del Skrevet 4. august 2018 Synes reima er stort i str, synes generelt at yttertøy er et nr større i str enn inneklær uavhengig av merke. så her har vi alltid en str mindre på ytterklær enn inneklærne, yttertøy skal være romslig så de har plass til å bevege seg, særlig dresser, men de skal ikke bli så store igjen at det blir alt for mye plagg for ungen å bevege seg i, det kan hemme leken og bevegelsene like mye som for små klær. nå er vi på 104 og noe 110, men parkdressen fra reima i 98 er mer enn stor nok. Anonymkode: 0b4ed...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå