AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Jeg fikk bekreftet at jeg har klamydia og går på kuren doxylin mot dette. Resepten fikk jeg hos legen på helsestasjonen, og jeg mener at legen da sa at jeg kunne ta 2 tabletter i slengen. Men når jeg får kuren på apoteket så sier hun som ga dem til meg at jeg skal ta en morgen og en om kvelden. Jeg hørte på det legen på helsestasjonen sa og tok 2 om gangen. Men nå er snart kuren over og symptomene har ikke blitt bedre. Er nå redd for at jeg har hørt feil på helsestasjonen og har tatt kuren feil. Er det noen som har tatt denne kuren på samme måte som meg og blitt frisk? Eller tror dere det har noe å si om den blir tatt slik jeg gjør det? Anonymkode: 61c29...dee
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Det som står på pakken er sånn du skal ta den. Hvis du ikke er bedre må du tilbake til legen. Anonymkode: 3a0c9...c7c
kristineg73 Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 (endret) Jeg ble helt frisk etter å ha tatt kuren. Jeg mener jeg tok en om morgen og en om kvelden. Ta kontakt med legen om du ikke er bedre. Endret 4. august 2018 av kristineg73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå