K24B Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Hei ! Koselig to stakk innom. Jeg er en mann på 30 å har en kjæreste. Henne har hatt en vanskelig tid alene å med lite inntekt. Henne har levd i flere år med minimalt med bruk av penger. Da særlig bruk av penger til sminke , klær , osv osv. Jeg har aldri vært i et forhold med noen med så fin kropp. Men da til det jeg lurer på. Henne er ikke så jentete, å liker å skru bil osv osv. Henne sier henner liker å kle seg sexy å sånn. Men henne tar aldri initiativet til det. Aldri noen fime sko, ikke en ekstra tanke om hva henne tar på seg. aldri sminke. Steller lite med håret, lite til ingen pynt eller ''jente ting'' Smykker, armbånd . neilakk. osv osv. Jeg syntes det er litt trist når henne har så utrolig fint utgangspunkt. Jeg veit ikke hvordan jeg skal ta dette opp med henne. Jeg vil jo ikke forandre henne å jeg har jo blitt sammen med henne slik henne er. Men kjenner jeg savner at jenta jeg er sammen med kanskje er litt mer jente?. / kvinne. :) Takker for svar.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Er det kjærestens bruker du benytter deg av, eller hva er dette? Anonymkode: e4361...172
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Hvis hun ikke har økonomi til å invistere i sminke o.l så forstår jeg det jo... Du får ta hun med på shopping eller gi hun litt KR så hun kan kjøpe seg fine ting XD Anonymkode: c35f9...7df
K24B Skrevet 3. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det kjærestens bruker du benytter deg av, eller hva er dette? Anonymkode: e4361...172 Nei dette er min bruker :) hva hadde det med saken å gjøre :D hehe
K24B Skrevet 3. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun ikke har økonomi til å invistere i sminke o.l så forstår jeg det jo... Du får ta hun med på shopping eller gi hun litt KR så hun kan kjøpe seg fine ting XD Anonymkode: c35f9...7df Det har jeg alt gjort :) å etter alt jeg skjønner så vil henne ha fine klær å henne vil mye sånt. Men henne bruker de jo ikke. å kommer hjem fra jobb å dra av sted dagen etter uten en dusj.
Svartfugl Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 40 minutter siden, K24B skrev: Hei ! Koselig to stakk innom. Jeg er en mann på 30 å har en kjæreste. Henne har hatt en vanskelig tid alene å med lite inntekt. Henne har levd i flere år med minimalt med bruk av penger. Da særlig bruk av penger til sminke , klær , osv osv. Jeg har aldri vært i et forhold med noen med så fin kropp. Men da til det jeg lurer på. Henne er ikke så jentete, å liker å skru bil osv osv. Henne sier henner liker å kle seg sexy å sånn. Men henne tar aldri initiativet til det. Aldri noen fime sko, ikke en ekstra tanke om hva henne tar på seg. aldri sminke. Steller lite med håret, lite til ingen pynt eller ''jente ting'' Smykker, armbånd . neilakk. osv osv. Jeg syntes det er litt trist når henne har så utrolig fint utgangspunkt. Jeg veit ikke hvordan jeg skal ta dette opp med henne. Jeg vil jo ikke forandre henne å jeg har jo blitt sammen med henne slik henne er. Men kjenner jeg savner at jenta jeg er sammen med kanskje er litt mer jente?. / kvinne. Takker for svar. Hei! Hvordan kler du og steller deg selv? Om du framstår som et godt eksempel, så kan det jo være hun følger etter. At hun ikke har så mange jentete ting og fine klær, kan jo være fordi hun ikke har råd, eller ikke ønsker å prioritere dette i sin situasjon akkurat nå. Om du har råd, kan du ikke ta henne med på shopping en dag, og kjøpe henne noe dere begge liker? Så kan du lage en deilig middag, eller gå på date i finstasen. Da er det lurt å gi mange komplimenter "Du er ekstra vakker når du har pynta deg", "Den kledde deg godt" osv. Hvis dette ikke er noe for henne, så kan det jo hende dere ikke passer så godt sammen.Hun er ikke så jentete, mens du virker ganske fokusert på kropp og utseende. Det kan hende du må endre fokus, eller finne en annen jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå