Gå til innhold

Hvilke sko

Fremhevede innlegg

Skrevet

...har dere valgt?

Jeg kjøpte sko og veske fra Bridal Shoes i NY og de er kjempestilige, men så begynner jeg å tvile...

Er det bedre med "fotformsko"? Dvs brede, behagelige, lav hæl...???

Jeg har bestilt kjole fra Best Bridal Prices og nå får jeg sko og slør gratis. Jeg har jo ikke behov for to par brudesko, men her er noen muligheter:

1 Sende tilbake de skoene jeg har kjøpt og bestille nye som jeg får sammen med kjolen?

2 Bestille brudesko fra BBP, beholde de jeg har kjøpt og farge dem hos skomaker (vet ikke hva det koster)?

3 Beholde og bruke de jeg har kjøpt til bryllupet og bestille sko (altså de jeg får gratis) som ikke er brudesko i en annen farge.

Skjønte dere dette? Hva er best å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Hvorfor ikke prøve å selge et av parene???

Lurer forresten på hvor du finner sko der hvor du har kjøpt kjolen.. er på skojakt selv, men fant ikke noe side med sko på den siden.

Skrevet

Hvis de skoene du har kjøpt er gode å gå i, så hadde jeg kanskje valgt å få et par som ikke er brudesko. Hvis du er litt i tvil om de er gode, så hadde jeg valgt å få brudesko (som du beskriver), og så heller prøvd meg frem med begge. Det paret du velger bort, kan du jo enten selge, eller prøve å farge.

Skrevet

Utenfor tema,

Er Best Bridal Prices billigere enn bridesave?

Jeg ser at de begge 2 har den kjolen jeg vil ha..

Men Best Bridal Prices har ingen pris paa sidene, saa det er litt vanskeligere aa finne ut av..

Jeg maa bestille RIMELIG straks, saa jeg er litt stresset...

og hvordan finner man ut hvor mye det koster aa faa kjolene inn i landet? moms eller noe slikt kommer vell paa, og det faar man jo ikke vite med sendekostnadenen...

Skrevet

Åh, så artig, nå kan jeg hjelpe dere litt:

De er veldig hyggelige på BBP, det er bare å ringe (husk tidsforskjell på 7 timer etter oss) eller sende mail (du får svar veldig fort). På hjemmesiden deres står tilbudet om gratis sko og slør, klikk på "details" så får du oversikten over flere leverandører med sko og slør/hårpynt.

Jeg har bestilt en MS-kjole og den koster det samme på Bridesave, men i mars har BBP ekstratilbud hvor du får sko og slør (til en best verdi, husker ikke helt i farta) med på kjøpet.

Frakta til Norge tror jeg kom på $150, det kom vel litt an på om det ble "over-night-shipping".

I tillegg kommer toll på 10,7 % og mva på 25 %, da blir totalen ca slik:

Kjoleverdi

+ frakt

+ 10,7 % toll

+ 25 % mva

= Det du må betale.

Den norske stat er utrolig grådig, ikke rart vi er så rike.

Jeg fant ut at jeg likevel sparer 5-6000 kroner.

Skrevet

Den norske stat er utrolig grådig, ikke rart vi er så rike.

Jeg fant ut at jeg likevel sparer 5-6000 kroner.

jeg haaper ikke at nederland er like graadige...

men gratis sko og slikt friskter ganske heftig!!!:)

jeg sendte en mail til baade BBP og BS med spm om fraktkostnader og leveringstider og slikt forskjellig, saa vi faar see hvem som svarer...

positivt med BS er (paa den andre siden) at man kan bestille en kortere versjon av kjolen.. som er 55" fra ca halsgropen og ned, saa da slipper jeg aa legge den opp...

(ut fra eget maalebaand er jeg 54" fra halsgropen og ned... ikek verdens lengste nei :ler: )

Skrevet

3 Beholde og bruke de jeg har kjøpt til bryllupet og bestille sko (altså de jeg får gratis) som ikke er brudesko i en annen farge.

Skjønte dere dette? Hva er best å gjøre?

foroverig synes jeg dette var en god ide, for jeg har netopp sjekket utvalget, og der var mange LEKRE sko!!!

jeg blir mer og mer fristet til aa bestille kjolen der, meeeeeeeeen venter og venter paa mail.. jeg er ikke et tolmodig menneske....

:-?

Var det forskjell paa prisen paa kjolen din i forhold til BS?

Skrevet

Hei du!

Vet ikke om jeg er så stor hjelp...men selv bestiller jeg skoene mine fra Bridesave - disse.

Vanskelig å si da...men du kan jo prøvegå litt med de du allerede har, og se om du føler du kan gå med de en hel dag eller ikke. Hvis du tror det blir slitsomt og vondt, da ville jeg gått for noen andre sko! :wink:

Skrevet

Flotte sko, TeddyToria, de ligner veldig mye på mine, me jeg har lukket hælkappe. Jeg synes de er kjempestilige, så har jeg jo også veske som matcher...

Kan jeg bruke slike sko etter bryllupet? Til andre klær enn en brudekjole....

Har prøvd å finne skomaker som farger sko, men finner ingen her i byen, noen tips, anyone???

Gjest Jullan-ikke pålogget
Skrevet

TeddyToria: Hva er fraktprisen på skoene dine? Har nemlig funnet noen utrolig lekre der selv..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...