AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #21 Del Skrevet 3. august 2018 Dra på byen og knull en random fyr, så er eksen ute av bildet. Anonymkode: b4f65...d1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #22 Del Skrevet 3. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dra på byen og knull en random fyr, så er eksen ute av bildet. Anonymkode: b4f65...d1b Det ordet der er så fryktelig uglamorøst. Fysj. Si heller samkvem. Anonymkode: bdee9...093 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 3. august 2018 #23 Del Skrevet 3. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk snille deg. For jeg ligger og funderer på hva og hvordan jeg skal gjøre med dette sinnet. Kanskje ikke trenger å kjøpe meg en boksesekk, men bare kose meg i helgen som jeg vanligvis ville gjort, samtidig som jeg lar det være rom inni meg for det som er skjedd og følelsene som følger med? Sinne. Fordi jeg trenger ikke handle på den, er det ikke sånn at den etter en tid vil flate seg ut og forsvinne da? Uten å gjøre noe drastisk som å planlegge en hevntokt? TS Anonymkode: 99701...b07 Jeg synes ikke det er spesielt konstruktivt å planlegge hevntokt i alle fall. Kanskje hvis du bare vet at det er en fantasi. Det kan være frigjørende med en liten voldsfantasi, eller tanker om at eksen f.eks skal få smertefulle kviseutbrudd på pungen og ånde som lukter kumøkk. Men å la sinnet sitt syde ut på andre eller oppsøke hevn det høres veldig lite konstruktivt ut og risikabelt. Er det en sånn person du vil være? Hvis det var meg ville jeg kanskje snakket med en venninne eller mamma og sagt "det var faen ikke greit, men hallo! Faen heller går ikke an å gjøre sånt!", snakket med sint stemme og sluppet sinnet ut, uten å bli utagerende. Deretter kan det være godt å gå videre til en annen koseligere aktivitet, uten å undertrykke sinnet. Jeg kunne sikkert også hatt nytt av å skrive alt hva jeg var sint for i en dagboktekst. Eller skrevet et sinna brev til eksen (som jeg ikke sendte), kanskje (trygt!) satt fyr på det? Men så er det jo slitsomt og kjedelig å bare være sint i lengden så da ville jeg etterhvert funnet koselige aktiviteter, kanskje latt sorgen komme frem og deretter håpet og gleden over hva jeg har foran meg. Dette fikser du. Vær god mot deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. august 2018 #24 Del Skrevet 3. august 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner godt hva du mener, men kommer ikke på noe jeg kunne ha gjort TS Anonymkode: 99701...b07 Er jo bare å ligge med kompis av han så er alt i harmoni og balanse igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #25 Del Skrevet 3. august 2018 Hahaha konge! Dette var virkelig en inspirasjon til oppfølgelse. Anonymkode: 2a1fb...ecb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NO haters please Skrevet 3. august 2018 #26 Del Skrevet 3. august 2018 Ta hevn ved å ha sex med kompisen hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
taylor Skrevet 3. august 2018 #27 Del Skrevet 3. august 2018 36 minutter siden, Rainstorm skrev: Det er ikke seksuelt misbruk. Det er ikke et overgrep. Men det er emosjonelt å bruke et annet menneske til egen nytelse og å manipulere situasjonen. Eksen holdt tilbake informasjon/løy for å oppnå noe han visste ts ikke ville gitt hvis ikke han løy. Det er vondt å bli brukt, det er vondt å manipuleres. Men ikke alt som er vondt kan kalles overgrep, og det trenger heller ikke kalles overgrep. Vi må ikke bli så kalde her at vi ikke kan vise sympati med mennesker som opplever forferdelige ting, bare fordi det ikke kan kalles ditt og datt. TS det du hr opplevd er skikkelig råttent gjort, det er helt forståelig at du føler deg brukt, for det er du jo. Det er ikke greit å gjøre sånt mot andre mennesker og sinnet ditt er både forståelig, naturlig og også sunt. Sinne er en følelse som viser at man setter en grense "det du gjorde var ikke greit, jeg fortjener bedre". Jeg tenker at det er godt for oss å slippe ut de følelsene vi har, ikke dysse det ned, ikke undertrykke, ikke distrahere. Bare føle, tåle, og la følelsen etterhvert passere. For det er jo det følelser gjør, kommer og går. Å fortelle seg selv at "hvorfor er jeg så sint, andre opplever jo verre" eller "jaja, nå er jeg heldigvis kvitt ham", og aktivt prøve å bytte ut med dårlig samvittighet eller takknemlighet har ingenting for seg. Undertrykte følelser har en tendens til å bli sittende fast lenger. Slipp sinnet ut, på konstruktive måter. La sinnet være der og velg å samtidig gjøre noe som er godt for deg. Som sagt ikke for å undertrykke eller distrahere, men samtidig med at sinnet leves ut. Hva kan du gjøre som vil være godt for deg nå? Kan det være noe fysisk: gå en tur, trene, ta et bad? Noe mentalt: skrive et sinnabrev, lese en bok? Sosialt? Hva vil være å ivareta deg selv nå, samtidig som du lar sinnet bare få være der også? Jeg tenkte å skrive noe, men dette er akkurat hva jeg tenker. Det var veldig dårlig gjort og du har all rett til å være både sint, utnyttet og såret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. august 2018 #28 Del Skrevet 3. august 2018 49 minutter siden, Rainstorm skrev: Det er ikke seksuelt misbruk. Det er ikke et overgrep. Men det er emosjonelt å bruke et annet menneske til egen nytelse og å manipulere situasjonen. Eksen holdt tilbake informasjon/løy for å oppnå noe han visste ts ikke ville gitt hvis ikke han løy. Det er vondt å bli brukt, det er vondt å manipuleres. Men ikke alt som er vondt kan kalles overgrep, og det trenger heller ikke kalles overgrep. Vi må ikke bli så kalde her at vi ikke kan vise sympati med mennesker som opplever forferdelige ting, bare fordi det ikke kan kalles ditt og datt. TS det du hr opplevd er skikkelig råttent gjort, det er helt forståelig at du føler deg brukt, for det er du jo. Det er ikke greit å gjøre sånt mot andre mennesker og sinnet ditt er både forståelig, naturlig og også sunt. Sinne er en følelse som viser at man setter en grense "det du gjorde var ikke greit, jeg fortjener bedre". Jeg tenker at det er godt for oss å slippe ut de følelsene vi har, ikke dysse det ned, ikke undertrykke, ikke distrahere. Bare føle, tåle, og la følelsen etterhvert passere. For det er jo det følelser gjør, kommer og går. Å fortelle seg selv at "hvorfor er jeg så sint, andre opplever jo verre" eller "jaja, nå er jeg heldigvis kvitt ham", og aktivt prøve å bytte ut med dårlig samvittighet eller takknemlighet har ingenting for seg. Undertrykte følelser har en tendens til å bli sittende fast lenger. Slipp sinnet ut, på konstruktive måter. La sinnet være der og velg å samtidig gjøre noe som er godt for deg. Som sagt ikke for å undertrykke eller distrahere, men samtidig med at sinnet leves ut. Hva kan du gjøre som vil være godt for deg nå? Kan det være noe fysisk: gå en tur, trene, ta et bad? Noe mentalt: skrive et sinnabrev, lese en bok? Sosialt? Hva vil være å ivareta deg selv nå, samtidig som du lar sinnet bare få være der også? Så enig ❤️❤️🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 3. august 2018 #29 Del Skrevet 3. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde sex og jeg kunne ikke komme akkurat der og da og jeg ville han skulle holde det gående lengre men det ville han ikke fordi han ville komme. Så sa han at vi kunne ha mer sex i kveld. Det var ok. Etter det har gått for han så legger han seg ned ved siden av meg og sier det er slutt. Jeg synes det at det er slutt er en filleting i forhold til det at han helt tydelig bevisst tok seg friheten til å ha sex en siste gang før han slo opp med meg. Tilsynelatende noe han har planlagt en stund. Jeg er så sint, og føler meg så utrolig brukt. Er jeg virkelig ikke noe mer enn et hull å tømme seg i, bare sånn en siste gang fordi han skal jo likevel gjøre det slutt med meg? At noen kan bruke meg på denne måten. Jeg er så sint over denne handlingen at jeg gråter. Hvordan skal jeg håndtere dette?? Anonymkode: 99701...b07 For en patetisk fyr. Det må jo være noe galt med ham at han er så desperat på sex at han ligger med deg like før han gjorde det slutt. Ja, man får kjærlighetssorg, men når du en gang møter en snill fyr, så vil du skjønne at denne karen ikke var mye å samle på. Prøv å se på ham som ekkel og patetisk i stedet for slem, så føler du deg kanskje litt bedre. Ikke hils på ham mer, ikke kontakt ham, kutt all kontakt og fokuser på deg selv! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #30 Del Skrevet 3. august 2018 Blokker alt, ikke gi han et eneste feedback, behandle han som luft. Anonymkode: 06a94...025 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaCollett Skrevet 3. august 2018 #31 Del Skrevet 3. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk snille deg. For jeg ligger og funderer på hva og hvordan jeg skal gjøre med dette sinnet. Kanskje ikke trenger å kjøpe meg en boksesekk, men bare kose meg i helgen som jeg vanligvis ville gjort, samtidig som jeg lar det være rom inni meg for det som er skjedd og følelsene som følger med? Sinne. Fordi jeg trenger ikke handle på den, er det ikke sånn at den etter en tid vil flate seg ut og forsvinne da? Uten å gjøre noe drastisk som å planlegge en hevntokt? TS Anonymkode: 99701...b07 Jeg synes du skal plassere sinnet ditt der det hører hjemme: hos ham. Sa du noe etter dette? Hvis ikke, kontakt ham og skjell ham ut etter denne ufyselige oppførselen, eller enda bedre, vær saklig og informer ham om hvor patetisk denne oppførselen hans er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #32 Del Skrevet 3. august 2018 Jeg ble knulla to ganger samme dag som jeg ble dumpa over en sms.Vi var 17 år,jeg ler av det i dag😅 Anonymkode: b81fc...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studerende Skrevet 3. august 2018 #33 Del Skrevet 3. august 2018 Fyren er en kuk og viste ettertrykkelig at han ikke var noe å samle på. Jeg skjønner at du. Er lei deg nå, men den beste hevnen er et liv vel levd. Prøv å bruk minst mulig energi på å tenke på han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #34 Del Skrevet 3. august 2018 2 timer siden, waco skrev: Er jo bare å ligge med kompis av han så er alt i harmoni og balanse igjen. Kan bekrefte at rasshøl underlig nok blir utrolig grinete av denne varianten. Jeg gjorde dette mot en eks som var utro mot meg. Anonymkode: 3d96b...963 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menchit Skrevet 3. august 2018 #35 Del Skrevet 3. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men forstår dere meg når jeg sier at dette føles ut som et overgrep ? Det er kanskje hinsides, men det føles slik ut akkurat nå. Hva er det beste jeg gjør for meg selv for å komme over denne stygge handlingen? TS Anonymkode: 99701...b07 Det beste du kan gjøre for deg selv er å forstå hva du har blitt spart for. Han er en drittsekk, og hadde dere fortsatt å være sammen så hadde han garantert behandlet deg dårlig. Hør på musikk som gir energi, ta ansiktsmaske, gjør noe du elsker å gjøre, si til deg selv minst 100 ganger om dagen " jeg er god nok, jeg er fantastisk, det finnes bare en som meg i verden, jeg vil andre godt, jeg liker meg, andre liker meg, fordi jeg er glad i meg selv". Det er du som bestemmer din verdi, at han er en drittsekk får stå for hans regning, fortsett å være deg ❤️ Tenk på alt du har å være takknemlig for, du lever i et trygt land, du har et sted å bo, du har deg selv, du kan velge hva du vil ha til middag, du vet selv hva som betyr noe for deg. Det er ikke mulig å være sint og takknemlig samtidig, så øv deg på å være takknemlig for alt som er godt i livet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 3. august 2018 #36 Del Skrevet 3. august 2018 Han er en drittsekk og ett dårlig knull. Han viser sine sanne farger nå, bare vær glad for at du er kvitt han. Skjønner at du føler deg brukt og utnyttet. Men du har ingen grunn til å føle deg dum, han utnyttet tilliten din, det er han som bør skjemmes. Og vi får håpe at folk som han får smake egen medisin en vakker dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #37 Del Skrevet 3. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men forstår dere meg når jeg sier at dette føles ut som et overgrep ? Det er kanskje hinsides, men det føles slik ut akkurat nå. Hva er det beste jeg gjør for meg selv for å komme over denne stygge handlingen? TS Anonymkode: 99701...b07 Bevares. Min kjæreste hadde sex med meg både rett før og rett etter at det var slutt (trodde først ikke at det var sant). Jeg føler meg jo som den lekre hora når jeg tenker på begge deler. Ikke minst når han seinere sa at han har gått og vurdert forholdet i flere ÅR. Men samtidig påstår han at bruddet kom overtakende på ham selv, begge kan ikke stemme, han forteller så mange historier. Jeg tenker jo at eksen min ikke akkurat kommer ut av bruddmåten med æren i behold. Det er ingen ideell måte å slå opp på, han virker kaotisk og selvsentrert. Jeg ble ganske deprimert av det hele, før jeg istedet ble forbanna, som er en bedre måte. Anonymkode: 6c209...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #38 Del Skrevet 3. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er da vanlig å ta et siste knull for å kjenne etter om mistanken er der. Så kan man konkludere om man faktisk vil slå opp. Dere var jo sammen og du gav samtykke så han har alt på det tørre. Anonymkode: a8349...f2d Ja hvis man mangler empati er nok det en velbrukt metode. Anonymkode: 6c209...54e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #39 Del Skrevet 3. august 2018 Hvor gamle er dere, egentlig? Det er dårlig gjort, ja. At du ikke har forstått før NÅ at eksen din er en idiot, syntes jeg er litt merkelig da. Hvis du vil hevne deg kan du alltids knulle kompisen hans Anonymkode: 8668a...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #40 Del Skrevet 3. august 2018 Den beste hevnen: finne nye hobbyer, nye venner (i tillegg til gamle), få deg kjæledyr, ny kjæreste. Lev livet som om du aldri en gang har møtt ham. La ham oppdage av seg selv hvor lykkelig du er uten ham. Anonymkode: 6c209...54e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå