Gå til innhold

Din beste pastasalat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt inspirasjon, kan jeg få se oppskrift på den beste pastasalaten du har? :)

Anonymkode: 12852...c0a

Skrevet

Du trenger:

1 pose med pasta. 1 boks med bogskinke. 1 pakke bacon. 1 boks mais. 1 glass med sylteagurk i skiver. 1 boks rømme. 1 pakke majones(1/2 pakker fra en boks) 1 paprika

1. Kok all pastaen

2. Skjær opp bacon å stek godt

3. Skjær opp bogskinke, paprika og 3-4 skiver sylteagurk(sylteagurken må være i veldig små biter)

bland alt i en stor skål, og bland inn majones, rømme og en liten skvett lake fra sylteagurken. Nam!! 

Ps: tilsett bacon rett før servering slik det holder seg sprøtt 

AnonymBruker
Skrevet

Pasta, egg, bacon, kyllingfilet, osteterninger, brokkoli, ruccola, ristede solsikkekjerner og rød løk. 

Dressing av Creme Fraiche blandet med Aivar, salt og pepper.

Anonymkode: f01c1...0d3

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Du trenger:

1 pose med pasta. 1 boks med bogskinke. 1 pakke bacon. 1 boks mais. 1 glass med sylteagurk i skiver. 1 boks rømme. 1 pakke majones(1/2 pakker fra en boks) 1 paprika

1. Kok all pastaen

2. Skjær opp bacon å stek godt

3. Skjær opp bogskinke, paprika og 3-4 skiver sylteagurk(sylteagurken må være i veldig små biter)

bland alt i en stor skål, og bland inn majones, rømme og en liten skvett lake fra sylteagurken. Nam!! 

Ps: tilsett bacon rett før servering slik det holder seg sprøtt. Jeg har også litt finhakket hvitløk i majones- og rømmeblandingen, samt pepper og litt salt :)

Denne, bortsett fra at rødløk er et must for meg! 

Anonymkode: fa9b6...ce2

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Denne, bortsett fra at rødløk er et must for meg! 

Pluss at jeg finhakket vårløk (hvis jeg har) og litt hvitløk oppi majones- og rømmeblandingen, sammen med litt pepper og bittelitt salt :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pluss at jeg finhakket vårløk (hvis jeg har) og litt hvitløk oppi majones- og rømmeblandingen, sammen med litt pepper og bittelitt salt :)

Ja glemte nevne salt, pepper og litt hvitløk😂

Skrevet
  • Pastaskruer
  • rød paprika
  • grønn paprika
  • 1 eple
  • rødløk
  • kylling (revet grillkylling eller stekt kyllingfilet)
  • litt majones
  • et beger creme fraiche
  • 2 poser fajitaskrydder
  • kims potetsticks

Alt deles i små biter og blandes sammen, denne komboen er sykt digg ☺️☺️

• 2 uker senere...
Skrevet

Pasta, skinke, ost, paprika, mais, agurk og sukkererter :) Til dressingen blander jeg rømme og remulade pluss diverse krydder.

Skrevet

Pasta, kylling, cherrytomater dekt i to, bacon, rødløk, valnøtter og ruccula. Dressing av creme fraishe og pesto.

Pasta, chorizo som er stekt lett i panne med hvitløk, ruccula, halve cherrytomater og rødløk.

Anonymkode: 0c700...014

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...