AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Trenger litt inspirasjon, kan jeg få se oppskrift på den beste pastasalaten du har? Anonymkode: 12852...c0a
Bambi1995 Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Du trenger: 1 pose med pasta. 1 boks med bogskinke. 1 pakke bacon. 1 boks mais. 1 glass med sylteagurk i skiver. 1 boks rømme. 1 pakke majones(1/2 pakker fra en boks) 1 paprika 1. Kok all pastaen 2. Skjær opp bacon å stek godt 3. Skjær opp bogskinke, paprika og 3-4 skiver sylteagurk(sylteagurken må være i veldig små biter) bland alt i en stor skål, og bland inn majones, rømme og en liten skvett lake fra sylteagurken. Nam!! Ps: tilsett bacon rett før servering slik det holder seg sprøtt
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Pasta, egg, bacon, kyllingfilet, osteterninger, brokkoli, ruccola, ristede solsikkekjerner og rød løk. Dressing av Creme Fraiche blandet med Aivar, salt og pepper. Anonymkode: f01c1...0d3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 11 minutter siden, Bambi1995 skrev: Du trenger: 1 pose med pasta. 1 boks med bogskinke. 1 pakke bacon. 1 boks mais. 1 glass med sylteagurk i skiver. 1 boks rømme. 1 pakke majones(1/2 pakker fra en boks) 1 paprika 1. Kok all pastaen 2. Skjær opp bacon å stek godt 3. Skjær opp bogskinke, paprika og 3-4 skiver sylteagurk(sylteagurken må være i veldig små biter) bland alt i en stor skål, og bland inn majones, rømme og en liten skvett lake fra sylteagurken. Nam!! Ps: tilsett bacon rett før servering slik det holder seg sprøtt. Jeg har også litt finhakket hvitløk i majones- og rømmeblandingen, samt pepper og litt salt Denne, bortsett fra at rødløk er et must for meg! Anonymkode: fa9b6...ce2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Denne, bortsett fra at rødløk er et must for meg! Anonymkode: fa9b6...ce2 Pluss at jeg finhakket vårløk (hvis jeg har) og litt hvitløk oppi majones- og rømmeblandingen, sammen med litt pepper og bittelitt salt Anonymkode: fa9b6...ce2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 Må ble jeg ivrig - elsker nemlig pastasalat! Her er en annen jeg liker godt; https://www.aperitif.no/oppskrifter/oppskrift/pastasalat-med-pesto-og-spekeskinke/1466758 Anonymkode: fa9b6...ce2
Bambi1995 Skrevet 3. august 2018 #7 Skrevet 3. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pluss at jeg finhakket vårløk (hvis jeg har) og litt hvitløk oppi majones- og rømmeblandingen, sammen med litt pepper og bittelitt salt Anonymkode: fa9b6...ce2 Ja glemte nevne salt, pepper og litt hvitløk😂
Maskopi Skrevet 3. august 2018 #8 Skrevet 3. august 2018 Pastaskruer rød paprika grønn paprika 1 eple rødløk kylling (revet grillkylling eller stekt kyllingfilet) litt majones et beger creme fraiche 2 poser fajitaskrydder kims potetsticks Alt deles i små biter og blandes sammen, denne komboen er sykt digg ☺️☺️
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #9 Skrevet 3. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må ble jeg ivrig - elsker nemlig pastasalat! Her er en annen jeg liker godt; https://www.aperitif.no/oppskrifter/oppskrift/pastasalat-med-pesto-og-spekeskinke/1466758 Anonymkode: fa9b6...ce2 Denne er supergod! Bare vær nøye på at pestoen er av en god type. Jeg bruker den fra Jacobs Utvalgte. Anonymkode: 2b53a...3e0 1
Pal Fungi Skrevet 14. august 2018 #10 Skrevet 14. august 2018 Pasta, skinke, ost, paprika, mais, agurk og sukkererter Til dressingen blander jeg rømme og remulade pluss diverse krydder.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #11 Skrevet 16. august 2018 Pasta, kylling, cherrytomater dekt i to, bacon, rødløk, valnøtter og ruccula. Dressing av creme fraishe og pesto. Pasta, chorizo som er stekt lett i panne med hvitløk, ruccula, halve cherrytomater og rødløk. Anonymkode: 0c700...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå