AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Del Skrevet 3. august 2018 Passer en hund i en uke mens eier er på ferie. Ser i dag at en flått har satt seg fast i ansiktet og eier sa ingenting om hunden har fått tablett mot flått og ikke har jeg fått noe instruksjon eller utstyr til å fjerne den heller. Noen som kan fortelle en flått noob hva jeg bør gjøre? Anonymkode: b230f...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Del Skrevet 3. august 2018 Ta tak inners på flåtte og vri. Anonymkode: c0f92...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Del Skrevet 3. august 2018 Kjøp en o'tom! De har det på dyrebutikker og apoteket. Anonymkode: e226b...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Del Skrevet 3. august 2018 takker for tips,tror kke jeg rekker apoteket før den stenger om 1 time. kan pinsept eller noe annet brukes eventuelt? Anonymkode: b230f...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Del Skrevet 3. august 2018 Jeg har tatt alle hunden min har fått med fingrene. Ta tak og vri mens du prøver å nappe den ut. Flåtten må fjernes så raskt som mulig, så jeg ville ikke ventet så lenge med det her Anonymkode: da51f...82e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #6 Del Skrevet 3. august 2018 Bruk pinsett og trekk den rett ut så snart som mulig. Det er ikke nødvendig å vri og det har ikke noe å si om litt av den sitter igjen. https://www.fhi.no/ml/skadedyr/flatt/hvordan-fjerner-man-flatt/ Anonymkode: e7f3a...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #7 Del Skrevet 3. august 2018 Skaff en god flåttfjerner, det er uansett godt å ha til deg selv. Jeg har mange og den beste er å få kjøpt hos hesteutstyrsbutikker. En ting er om det skader hunden, men du vil ikke at den skal falle av i hjemmet. Anonymkode: fee3a...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #8 Del Skrevet 3. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: takker for tips,tror kke jeg rekker apoteket før den stenger om 1 time. kan pinsept eller noe annet brukes eventuelt? Anonymkode: b230f...776 Jeg har lange negler, så det har hendt at jeg rett og slett har knepet dem av med fingrene. Om jeg ikke har funnet igjen o'tom. Men den anbefales altså. Anonymkode: e226b...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #9 Del Skrevet 3. august 2018 Fikk fjerna hele flåtten med fingrene,takker for alle tipsene Anonymkode: b230f...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå