Gå til innhold

Skjønner ikke hvorfor jeg føler det sånn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På forhånd, jeg trenger ikke masse frekke kommentarer til dette. 

Det er en fyr jeg på en måte holder på med. Men jeg har merket en merkelig ting om meg selv. Når han legger ut et nytt bilde på Facebook, så får jeg vondt inni meg. Jeg skjønner ikke hvorfor? 

Anonymkode: 150d6...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt inni deg for hva da? At han får liker fra andre?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje forelskelsen som stikker deg? At du synes han er så vakker, endelig kom nytt bilde? 

Anonymkode: 4e523...da5

Skrevet

Hvordan vondt får du? Vondt av ham eller vondt pga noe i forbindelse med bildet og SoMe? Er det redd-vondt du får?

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er redd vondt. F.eks sånn som nå i dag så byttet han profilbilde. Og jeg sendte han en melding i går og han svarte aldri på det. Og han har ikke svart meg i dag heller. Så kanskje det er det? Han kunne skifte profilbilde, men ikke svare på meldingen min. Jeg kjenner jeg blir veldig lei meg

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Så du vet at han var online lenge nok til å gidde å skifte bilde, men ikke svare deg. Ikke rart du blir litt sånn.... ja. Jeg ville prøvd å legge fra deg mobilen, ikke sitt og vent på svar, da blir du bare lei deg. Uansett hva fremtidsutsiktene er så er det bra at du fokuserer på deg selv, ikke la en du ikke en gang er sammen med ta for mye plass i livet ditt. 

Anonymkode: c7a18...9b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jeg skjønner hva du mener! Hvis jeg er skikkelig, skikkelig forelska blir jeg helt kvalm hver gang jeg dem gjøre noe på instagram/facebook/snapchat. Hvis han vanligvis ikke er så aktiv på snapchat og plutselig er superaktiv og jeg ser han flytter seg mye på snap-kartet kan jeg bli helt dårlig. Eller hvis han poster mye på instagram en periode - helt likt. Jeg aner ikke hva det er! Jeg tror det er en slags sjalusi kanskje? Ikke at jeg er så sjalu av meg, og jeg sier ikke at du er det heller, men det føles litt sånn. For min del blir det ikke bedre før forelskelsen dabber litt av. Håper han svarer deg på Facebook og at det blir bedre for deg 😘

Anonymkode: e5f4f...5d3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, jeg skjønner hva du mener! Hvis jeg er skikkelig, skikkelig forelska blir jeg helt kvalm hver gang jeg dem gjøre noe på instagram/facebook/snapchat. Hvis han vanligvis ikke er så aktiv på snapchat og plutselig er superaktiv og jeg ser han flytter seg mye på snap-kartet kan jeg bli helt dårlig. Eller hvis han poster mye på instagram en periode - helt likt. Jeg aner ikke hva det er! Jeg tror det er en slags sjalusi kanskje? Ikke at jeg er så sjalu av meg, og jeg sier ikke at du er det heller, men det føles litt sånn. For min del blir det ikke bedre før forelskelsen dabber litt av. Håper han svarer deg på Facebook og at det blir bedre for deg 😘

Ja jeg tror kanskje at det er en blanding av at jeg blir litt sjalu, og sint og lei meg fordi han kan skifte profilbilde og sånt, men ikke svare meg 😕 ..... 

-TS

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner også godt! Det er utrolig slitsomt. Det beste man kan gjøre er å prøve å fokusere på andre ting, og ikke følge med på hva personen gjør på nettet. Lettere sagt enn gjort, men.. 

Anonymkode: 3d496...948

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åh det er så vanskelig 😕 seriøst, jeg blir så irritert og lei meg. Han svarte meg i går, og så skrev jeg noe tilbake til han igjen etter han skrev, og nå har han enda ikke svart på den nye meldingen jeg skrev 😕 MEN å svare på kommentarer på bildet sitt har han klart -.- 

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det akkurat som deg ts. Har han på insta og face. Han er mest aktiv på insta, og jeg får vondt så fort jeg ser han har sendt en story, lagt ut et nytt bilde. Jeg sitter og følger med på hvem som liker bildet hans og hvem og om han får kommentarer. 
Er også livredd for hva jeg ser når det sendes story. Hittil har jeg ikke hatt noen ting å frykte, men er så redd det plutselig skal være bilde av at han kysser noen, holder hender eller det står et navn med hjerte til hahaha.
Hele i fjor vinter var det så ille at jeg nesten spydde når jeg så han hadde postet noe.

Anonymkode: fdbcc...1cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du bør vurdere om han egentlig er interessert når han holder på sånn. Dessverre er det et veldig dårlig tegn at han ikke svarer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror du bør vurdere om han egentlig er interessert når han holder på sånn. Dessverre er det et veldig dårlig tegn at han ikke svarer. 

Enig. Ikke for å være kjip, men hver gang jeg har opplevd noe lignende med en gutt har det vist seg etter hvert at jeg er mer into han enn han er i meg og at jeg har overvurdert interessen hans ved å lese for mye inn i ting han skriver/gjør. Vondt og kjedelig, men ikke noe man får gjort noe med.
Samtidig, noen er bare rare og har dårlig peiling på teknologi og SoMe! Håper for din del at det er det siste! ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville reagert helt likt som deg. Høres veldig sårende ut at han har mer en god nok tid til å klaske ut ting på sosiale medier for å få smurt egoet sitt med likes, mens det er kul umulig for han vise normal høflighet og svare på meldinger fra deg.Tror ikke han er interessert i deg: typisk klyse-oppførsel fra sånne menn som bare bruker damer til sex. Sorry.

Anonymkode: 386a3...d58

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...