AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Jeg skjønner og vet at ting blir fremstilt rosenrødt i sosiale medier, og at de fleste verner om privatlivet sitt. Likevel stusser jeg litt over at alle jeg følger på instagram har en så idyllisk og «perfekt» barseltid og permisjon. De legger ut bilder av seg selv, freshe og fine fra topp til tå. Altså. Er det ingen som har babyer som strever med noe? Ingen som er så trøtte og slitne at de ikke har tid/overskudd til å se så fine ut hver dag? Idylliske trilleturer og besøk hos Baker Hansen annen hver dag. Kan ikke forestille meg det😱 Anonymkode: 396d3...250
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Jeg tenker du heller burde fokusere på hva babyen og barna har gått av. Ja, det er sikkert noen som alltid ser frshe og spreke ut, men det kommer gjerne på bekostning av noe annet. Om man er en dårlig omsorgsperson eller er dårlig på å gjenkjenne behov i barna sine, så spiller det ingen rolle hvor flotte boller du baker eller hvor bra du ser ut, barna vil sannsynligvis utvikle diverse problemer etterhvert som de blir eldre. Anonymkode: 034f5...80a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker du heller burde fokusere på hva babyen og barna har gått av. Ja, det er sikkert noen som alltid ser frshe og spreke ut, men det kommer gjerne på bekostning av noe annet. Om man er en dårlig omsorgsperson eller er dårlig på å gjenkjenne behov i barna sine, så spiller det ingen rolle hvor flotte boller du baker eller hvor bra du ser ut, barna vil sannsynligvis utvikle diverse problemer etterhvert som de blir eldre. Anonymkode: 034f5...80a Det trenger da ikke gå på bekostning av noe annet. Har selv hatt en veldig rolig sovebaby, hvor jeg hadde veldig mye tid til andre ting mens han sov. Jeg fikk også sove mye selv og var derfor uthvilt. Man burde ikke anta noe som helst når man bare ser noe utenfra, uten å kjenne vedkommende. Anonymkode: dd7c2...0fc 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 Jobben til disse "kjendisene" er jo å legge ut ting på instagram og se freshe ut, så de anstrenger seg vel litt ekstra. Det tar fem minutter å gre håret og slenge på seg litt mascara. Trengs ikke mer for å se fresh ut Anonymkode: 99839...6b2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trengs ikke mer for å se fresh ut Da jeg hadde baby hadde det ikke vært nok, et lass med sparkel og heavy filterbruk - minst! Anonymkode: fa375...46d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå