AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Liker du små, medium, store eller ekstra store hunder best og hvorfor? Fordeler og ulemper? Hvor mye betyr størrelsen på hunden ang. hva slags rase du velger? Anonymkode: 8986e...c8d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Jeg har en liten hund og var på utkikk etter nettopp det da jeg kjøpte henne. Nå er ikke alle små hunder like, men det er liker med min er at hun ikke trenger så lange turer men likevel kan bli med på korte fjellturer (2-3 timer). Hvis det skjer noe kan jeg også bare løfte henne opp og ta henne med meg. Det at hun tar liten plass er også en fordel. Ulempene må vel være at hun er så liten og skjør. Lett bytte for andre hunder Anonymkode: 21648...0ed
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Ligger middels til stor. Hater små hunder. Anonymkode: eb9c1...51c 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 Har alltid hatt stor hund, men siste ble liten hund. Hun er likevel robust Når folk sier de HATER små hunder, så tenker jeg at de overdriver en smule.... Anonymkode: de087...f56 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 Liker alle hunder og har selv en medium og en stor. Rent praktisk holder jeg en knapp på medium. Litt enklere å få med seg på transport osv. Pluss at hvis min medium hund skader seg på tur, så kan jeg bære den til bilen. Det vil jeg ikke klare alene med min store. Anonymkode: c00ff...c18 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligger middels til stor. Hater små hunder. Anonymkode: eb9c1...51c Hvorfor hater du små hunder? En ting er at man synes en rase passer bedre enn andre, men hvorfor hate?? Jeg har erfaring med alle størrelser, men finner ingen grunn til å hate små hunder. Vi har hatt store hunder hele mitt liv, men pga helsemessige problemer, blir en stor hund nettopp for stor for meg. Jeg har derfor fått en liten hund, og får snart enda en liten hund. Har problemer med å se hvorfor noen hater dem, da de er like mye hund, høy eller lav... 😕 Det jeg feil og ser, er at mange misliker dem, men ikke Har noe særlig grunnlag for det, utenom at de ikke synes små hunder er hund... Anonymkode: de087...f56
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #7 Skrevet 3. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har alltid hatt stor hund, men siste ble liten hund. Hun er likevel robust Når folk sier de HATER små hunder, så tenker jeg at de overdriver en smule.... Anonymkode: de087...f56 Hahahah, nei. Slår de ikke ihjel liksom, men tåler de virkelig ikke Anonymkode: eb9c1...51c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #8 Skrevet 3. august 2018 Før hadde jeg en på 55 kg, hun jeg har nå veier ca 23 kg. Vil ikke ha noe mindre enn det jeg har nå, men han jeg hadde på 55 kg var kanskje litt i største laget. Måtte faktisk bytte bil når han vokste seg til, da han vokste ut av den lille bilen jeg hadde 😊 Anonymkode: dd42d...152
Tiara07 Skrevet 3. august 2018 #9 Skrevet 3. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hahahah, nei. Slår de ikke ihjel liksom, men tåler de virkelig ikke Anonymkode: eb9c1...51c Hva "tåler" du ikke??
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #10 Skrevet 5. august 2018 Dere andre da? Anonymkode: 8986e...c8d
Julie Skrevet 5. august 2018 #11 Skrevet 5. august 2018 Middels stor/stor. Har ingenting imot små hunder eller gigantraser. Ønsker en hund som kan brukes ganske aktivt og da er det raser i størrelsen medium/stor som matcher best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå