Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg tenker på å kjøpe meg ny seng, da jeg sliter med ryggen.

Jeg har forsøkt forskjellige senger, men ingen er bra nok.

Har hatt en Svane Zefir, diverse IKEA-madrasser og noen andre.

Jeg lurer på å kanskje kjøpe en av de billigste Hästens-sengene og lurer på om noen har erfaring med disse?

Evt. tips til andre gode senger?

Skrevet

Hästens er veldig bra. Nå har jeg Jensen Wonderland og ganske fornøyd, men blir nok Hästens igjen neste gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde hästens seng for en del år siden. Syns den var oppskrytt, og ikke minst: den lukter... hest!🙄

Anonymkode: b2bf8...5c9

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hästens seng for en del år siden. Syns den var oppskrytt, og ikke minst: den lukter... hest!🙄

Anonymkode: b2bf8...5c9

Var den ikke god altså? Er det sant at den lukter? Jeg har sett at men har nevnt noe om det tidligere. Går ikke lukten bort etterhvert?

1 time siden, LittDiva skrev:

Hästens er veldig bra. Nå har jeg Jensen Wonderland og ganske fornøyd, men blir nok Hästens igjen neste gang. 

Jensen Wonderland, hva slags seng er det 🙂

Vurdere også enten en Jensenseng eller Wonderland, er du ikke fornøyd?

1 time siden, Wonders skrev:

Svane Zefir har jeg som sagt hatt. Deilig og myk og legge seg i, men gir dårlig støtte for min rygg.

Skrevet
23 minutter siden, Ginger66 skrev:

Var den ikke god altså? Er det sant at den lukter? Jeg har sett at men har nevnt noe om det tidligere. Går ikke lukten bort etterhvert?

Jensen Wonderland, hva slags seng er det 🙂

Vurdere også enten en Jensenseng eller Wonderland, er du ikke fornøyd?

Svane Zefir har jeg som sagt hatt. Deilig og myk og legge seg i, men gir dårlig støtte for min rygg.

Hah! Jensen wonderland? Hvor kom det fra?😝

Jensen har vi nå , carat tror jeg den er. Veldig fornøyd, men likte Hästens bedre. Og den luktet ikke hest i hvert fall. 

Var bedre for ryggen min av en eller annen grunn. Selv om Jensen vi har nå er ekstra fast. 

Skrevet

OK, tusen takk for svar😄

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Dux også. Det gjorde mirakler for mitt problematiske bekken når vi byttet til det. 

Anonymkode: 3e2b1...101

Skrevet

Takk for svar, det skal sjekkes ut😄👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...