Gå til innhold

Hva skal jeg rydde i dag på roterommet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg søker hjelp av dere KVINNER for å kunne rydde rommet mitt som er veldig rotete.

Hva skal jeg rydde i dag? Rent tøy på tørkestativet eller skittent tøy som ligger på gulvet?

Anonymkode: fb238...827

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først bretter du sammen det rene tøyet som er på tørkestativet. Deretter sorterer du det skitne tøyet  og setter på en vaskemaskin, og henger opp tøyet når maskinen er ferdig 

Anonymkode: 14c30...cd0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Først bretter du sammen det rene tøyet som er på tørkestativet, og legger det på plass i klesskap. Deretter sorterer du det skitne tøyet  og setter på en vaskemaskin, og henger opp tøyet når maskinen er ferdig :husarbeid:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det tøyet som ikke blir med i denne vaskemaskinomgangen, legger du i en skittentøysdunk el.l., og vasker i morgen. 

Etter at du har tømt gulvet for skittentøy, støvsuger og vasker du gulvet :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi skulle ta alfabetisk rydding av roterommet til  en imaginær person, kunne rekkefølgen på ryddingen sett slik ut:

Analplugger (vaskes og legges på plass)
Bananskall (kastes)
C-vitaminpillebokser, tomme (kastes i riktig resirkuleringsboss-spann)
Doruller (legges der de hører hjemme)
Egg (kokes til frokost)
Frisørsakser (legges i skuffen)

osv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har ryddet tørkestativet nå. Det er så mye skittentøy at jeg ikke får sortert alt nå fordi jeg ikke orker, men det blir det neste på listen her.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :)

Jeg har ryddet tørkestativet nå. Det er så mye skittentøy at jeg ikke får sortert alt nå fordi jeg ikke orker, men det blir det neste på listen her.

Flott! :) Du er flink :essen2:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du gjøre idag? 

Anonymkode: 9030c...752

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta ut bosset :)

Anonymkode: 3387c...bed

Skrevet

Er det ikke bedre om hun står over deg med en ridepisk? Eller var det ingen som kunne gjøre noe sånt?

AnonymBruker
Skrevet

Du samler sammen alt av skittentøy og sorterer det. Sett på en maskin pronto. Resten fordeler du i 40/60-vask og sort/hvitt. Når vasken er satt på, bretter du tøyet som hang til tørk og legger det på plass. Siden rommet ditt er et roterom, ser jeg for meg at du har mer rydding på planen. Når det er gjort, støvsuger du. Og da er vel tiden kommet for å henge opp en ny runde med klær. På vei til vaskemaskina tar du med neste dunge med klær som skal vaskes. 

Sørg for å gjøre noe hele tiden. Setter du deg ned og venter på at maskinen skal bli ferdig, kan jeg love deg at rotehodet ditt tar en laaang pause. Og rommet forblir like rotete.

Anonymkode: 443a8...de4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...