AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Kan noen poste link til pensumliste for spesialpedagogikk semester 1 Anonymkode: 7e9b9...f3c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Kan du ikke google det da? Anonymkode: f62c4...18b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 Nei, året gjelder 2018 Anonymkode: 7e9b9...f3c
Olava Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 Hei, trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vianbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed trefferiktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellomenten å sende moderator PMmed ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd medforbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Olava, mod.
Anbefalte innlegg