AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Hei! Jeg har nettopp flytta til Oslo, og må bytte fastlege da jeg må til legen grunnet kneet mitt... Men hvordan gjør jeg det?? Evnt hvem bør jeg bytte til?? Bor på Nordstrand og jobber på Mortensrud :) Jeg er også 23 år.. Om det har noe å si, hehe.. Har hatt min lege hjemmefra så lenge jeg kan huske, men jeg kan ikke fortsette og fly frem og tilbake for en time hos fastlegen... Kvier meg veldig for å bytte, men må man så må man... Så noen tips til en flink og god lege? :) Helst kvinnelig Anonymkode: add13...125
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Jeg gikk noen år til Jorg Karlgård hos Brynsenglegene. Dyktig! Og homofil, hvis det har noe å si mtp at du helst vil ha kvinnelig. Anonymkode: 0092f...d1d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg gikk noen år til Jorg Karlgård hos Brynsenglegene. Dyktig! Og homofil, hvis det har noe å si mtp at du helst vil ha kvinnelig. Anonymkode: 0092f...d1d Men nå ser jeg at Jorg er i permisjon. Sorry! Anonymkode: 0092f...d1d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men nå ser jeg at Jorg er i permisjon. Sorry! Anonymkode: 0092f...d1d Haha, går fint! Ellers takk Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fastlege.no Anonymkode: e5335...68d Ja, har vært innom der men alle "bra" hadde jo venteliste, så jeg vil høre litt mer personlige tips enn å gå inn der... Anonymkode: add13...125
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 Du bytter fastlege ved å logge inn på helsenorge.no med bank id. Anonymkode: ed867...96e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #7 Skrevet 3. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha, går fint! Ellers takk Ja, har vært innom der men alle "bra" hadde jo venteliste, så jeg vil høre litt mer personlige tips enn å gå inn der... Anonymkode: add13...125 Du vet jo ikke hvem som er bra som du sier det. Jeg har hatt en av de som lå på topp 10 for hele landet, og hun var ikke faglig sterk selv om hun var flink til å lytte, nikke, si stakkars deg og være medfølende, som tydeligvis er det de fleste vil har. Det er bare å bytte til en som ligger noenlunde i nærheten av der du bor (så ikke det blir stress ved akutt sykdom) og så kan du alltids bytte igjen om du ikke fornøyd. Et kne er ikke en videre komplisert oppgave for fastlegen heller. Anonymkode: 9aac0...a8d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå