Gå til innhold

Tror jeg er litt forelsket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i litt over en måned, og jeg merker at jeg liker han veldig godt. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi meldes ofte og ses ca en til to ganger i uken. Jeg prøver å ha is i magen, for en måned er jo ikke veldig lang tid. Men jeg vi så gjerne bare være kjærester med en gang. Og jeg er usikker på hvordan han føler det. Jeg er livredd for å skremme han bort, men samtidig er jeg redd for å falle for mye i tilfelle han ikke føler det samme og vil ikke kaste bort tiden eller bli såret. 

Jeg merker at det gjør meg smågal for tiden, vet ikke helt hva jeg skal gjøre og freaker nesten helt ut. Noen som har det sånn, what to do!?

Anonymkode: 6fef2...c44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går jo ann å kaste ut litt agn hvor selv om det sikkert er forstått at dere ikke treffer andre, og du kan til og med si at du ikke har sett noen andre, at dere selvfølgelig forsatt holder på å lære hverandre å kjenne men at du liker han og spørre om han kan tenke seg å bli eksklusiv. 

Blir en sånn midten ting hvor du ikke sier rett ut at du er forelsket, men liker han såpass godt at du gjør deg klar for å bli det. Sier han ja så er nok sjansen stor for at han føler det samme, men som deg vil ikke si noe fordi vi menn vet at det verste vi kan gjøre er å virke for ivrige. Sier man at man er forelsket for tidlig så mister mange damer interessen med en gang, for da er det ikke en utfordrende lek for dem lenger. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Cbunke90z said:

Går jo ann å kaste ut litt agn hvor selv om det sikkert er forstått at dere ikke treffer andre, og du kan til og med si at du ikke har sett noen andre, at dere selvfølgelig forsatt holder på å lære hverandre å kjenne men at du liker han og spørre om han kan tenke seg å bli eksklusiv. 

Blir en sånn midten ting hvor du ikke sier rett ut at du er forelsket, men liker han såpass godt at du gjør deg klar for å bli det. Sier han ja så er nok sjansen stor for at han føler det samme, men som deg vil ikke si noe fordi vi menn vet at det verste vi kan gjøre er å virke for ivrige. Sier man at man er forelsket for tidlig så mister mange damer interessen med en gang, for da er det ikke en utfordrende lek for dem lenger. 

Vi er ekslusive, hadde den praten kanskje i andre uken eller noe. Jeg har på følelsen av at menn mister interessen/ freaker ut hvis damer sier at vi er forelsket for tidlig. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ekslusive, hadde den praten kanskje i andre uken eller noe. Jeg har på følelsen av at menn mister interessen/ freaker ut hvis damer sier at vi er forelsket for tidlig. 

Den følelsen er har vi menn også, ikke nødvendigvis at dama freaker. Men at de mister interessen og begynner å ghoste deg fordi man virker desperat om man utvikler følelser for fort. Fikk en gang kjeft av en dame når jeg innrømte at jeg var forelsket i henne etter å ha holdt det inne i 2 måneder, så selv om jeg noen gang skulle mirakuløst finne noen som vil date meg seriøst nå med tanke på hvor jeg er i livet og hvor lite jeg har å tilby. Så kommer jeg forsatt ikke til å tørre å være den som sier det først, merker også at det er vanskeligere å få damer interessert når jeg sier at jeg ikke er interessert i noe spill. For mange ser ut til å like spillet helt til de er sikre på at de liker deg. 

Ikke at det trenger å være så seriøst og at man skal komme med kjærlighetserklæring etter 2 uker. De første månedene med dating er jo brukt for å bli kjent med hverandre og noen gang går det fort andre gang går det sakte, det er ikke noe man skal presse men gjøre det som føles naturlig for begge. Samtidig vil jeg ikke tenke på "kan ikke sende melding før det har gått så og så mye tid" eller "kan ikke svare først, og nå har jeg sendt melding 2 ganger på rad først når vi har snakket så nå må jeg vente tils hun sender meg melding først". 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...