AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Han hadde slettet tinder men ikke profilen sin. Derfor hadde han profil der, men kilometeravstanden har forholdt seg lik hele tiden. Jeg var inne å sjekka tinder nå, kun for å sjekke (ja jeg vet, jeg slettet ikke appen, men bruker den ikke. Kun for å kontrollere.. teit, men sånn er det bare, har brent meg så mange ganger før og vet jo ikke hvem jeg kan stole på). Nå oppholder han seg derimot et annet sted enn hjemme, og da jeg var inne å sjekka nå står han med denne kilometeravstanden.. den er altså forandra.. og han har vel da lasta ned appen igjen og er inne og sveiper.. 😢 kjenner jeg er så lei meg.. Anonymkode: 03fe2...f9b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Er dette en du har datet lenge? Har dere tatt praten om hva dere begge ønsker? var dere sammen enig om å slette Tinder? Anonymkode: d804a...4bc
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er dette en du har datet lenge? Har dere tatt praten om hva dere begge ønsker? var dere sammen enig om å slette Tinder? Anonymkode: d804a...4bc Har datet et par måneder nå ja. Vi har ikke hatt noen prat. Vi har heller ikke sammen blitt enige om å slette appen, men jeg så tilfeldigvis at han hadde gjort det en gang han skulle vise meg noe på telefonen sin (mulig han hadde lagt den et annet sted).. problemet er vel heller at kilometeravstanden aldri har forandret seg uansett hvor han har befunnet seg, men nå når han er på jobb har den altså forandret seg til der hvor han er.. noe som aldri har skjedd før. 😢 Anonymkode: 03fe2...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå