jouvel Skrevet 9. mars 2005 #1 Skrevet 9. mars 2005 Har så lyst til å laste ned musikk fra nettet fra et sted som er litt trygt. Et sånt sted hvor man kan dele filer. Eller er det kanskje ikke så lurt? Uansett har jeg hørt om kaaza eller er det kazaa. Er det noen som bruker det programmet? Er det "trygt"?
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 9. mars 2005 #2 Skrevet 9. mars 2005 Kazaa er stappa med spyware og ødelagte filer. Velg heller program som Edonkey/emule, dc++, winmx, bittorrent osv.
jouvel Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2005 Kazaa er stappa med spyware og ødelagte filer. Velg heller program som Edonkey/emule' date=' dc++, winmx, bittorrent osv.[/quote'] Hvilke av disse er enklest og sikrest å bruke?
Cronos Skrevet 9. mars 2005 #5 Skrevet 9. mars 2005 Hei. Ingen sånne programmer er "trygge". Men det verste er vel Kazaa. Hold deg unna det! Det finnes gratis og lovlige nedlastningssteder, men du finner vel kanskje ikke de artistene du leter etter der, muligens. Av de nevnte program vil jeg trekke frem DC++. Ulempen med dette er at du må dele ut endel selv (hele prinsippet med nedlasting bygger jo på at man deler ut ). Noen bruker også BearShare, selv om det er år og dag siden jeg selv brukte det, så skal ikke si om det er dårlig eller bra.
LilleSol Skrevet 9. mars 2005 #6 Skrevet 9. mars 2005 Kan anbefale limewire jeg. Er veldig fornøyd, går kjemperaskt, og har aldri opplevd noen problemer. HAr også funnet alt av musikk der
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 Det er jo STOR forskjell på Kazaa og KazaaLite,da! Kazaa er stappet med mye spyware, men du er nok ikke tryggere med noe annet enn med KazaaLite..
Polly Ester Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Kan anbefale limewire jeg. Er veldig fornøyd, går kjemperaskt, og har aldri opplevd noen problemer. HAr også funnet alt av musikk der Den skriver jeg under på... Er ganske imponert, jeg...
Gjest Madeline Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Jeg bruker warwz P2P (www.warez.com). Enkelt å bruke og aldri noe tull. Er kjempefornøyd.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Det er jo STOR forskjell på Kazaa og KazaaLite' date='da! Kazaa er stappet med mye spyware, men du er nok ikke tryggere med noe annet enn med KazaaLite.. [/quote'] Men nå er det en hel del ødelagte filer på KAzaa nettverket. Litt irriterende å få masse slike når man laster ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå