AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Har nettopp opplevd MA i uke 10, og har en SA bak meg, ingen barn (ennå). Føler meg verdiløs, lite "flink", redd for å aldri klare det, redd for at alle synes jeg er dum og til bry, hysterisk, osv. Er det noen som har opplevd "sen" MA og alt har gått bra siden? Tips til hvordan takle det? Har altså ingen oppdagede grunner til at det burde gå feil, og tydeligvis ingen problem med å bli gravid. Er ung. Men føler jeg er verdens mest udugelige person, at det må ha vært min feil siden det skjedde så sent. Det var jo ikke slik det skulle gå. Anonymkode: c3b8c...6d8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nettopp opplevd MA i uke 10, og har en SA bak meg, ingen barn (ennå). Føler meg verdiløs, lite "flink", redd for å aldri klare det, redd for at alle synes jeg er dum og til bry, hysterisk, osv. Er det noen som har opplevd "sen" MA og alt har gått bra siden? Tips til hvordan takle det? Har altså ingen oppdagede grunner til at det burde gå feil, og tydeligvis ingen problem med å bli gravid. Er ung. Men føler jeg er verdens mest udugelige person, at det må ha vært min feil siden det skjedde så sent. Det var jo ikke slik det skulle gå. Anonymkode: c3b8c...6d8 Jeg hadde ma i uke 13 første gangen og ble gravid før jeg fikk tilbake mensen og det resulterte i en baby. Ellers kjenner jeg flere som har mistet 2 ganger på rad der det gikk helt fint 3 gang. Jeg har selv mistet 2 ganger og jeg har flere barn fra før. Det er ingenting du har gjort feil, men det er kroppen som ordner opp når det er noe galt . Jeg vil bare anbefale deg til å se fremover og prøve på nytt selv om det er vanskelig, men den dagen du får baby var det akkurar den babyen dere skulle ha❤️ Ta tiden til hjelp og ikke tenk at du har gjort noe galt! Anonymkode: 27650...8fb
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Venninnen min mistet to ganger, usikker på om det var MA eller SA. Men etter den siste ble hun gravid igjen, og det endte med baby. Nå har hun to fine friske barn ❤ du har ikke gjort noe galt. Kan tenke meg det er utrolig sårt og frustrerende. Men det blir din tur ❤ hold motet oppe og lykke til! Anonymkode: dbc2e...742 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå