SlemUlv Skrevet 3. august 2018 #21 Skrevet 3. august 2018 1 time siden, Isambard skrev: Hva kommer det av at mange kvinner ikke liker å motta? Det forstår jeg ikke. - Er dere utrygge på om dere er delikate nok? - Blir det feil i forhold til "rollene", altså at mannen skal være dominerende og ikke nedlate seg til sånt? Ikke utrygg, og ingenting feil med tanke på rolle. Bare liker det ikke. Det gir meg ingenting. Kjære er dominant, og elsker å gi oralsex, så om han virkelig vil en dag, har jeg ikke så mye å si. Men han respekterer at det ikke gir meg noe 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #22 Skrevet 3. august 2018 Er dame. ELSKER å få, ELSKER å gi. 🤗 Anonymkode: d282e...b13 2
Ardenus Skrevet 3. august 2018 #23 Skrevet 3. august 2018 Jeg digger begge deler. Spesielt da det tenner meg å tilfredstille
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #24 Skrevet 4. august 2018 Det handler egentlig om situasjonen... med eksen var det helt topp, begge veier. Han slikket meg til himmels og jeg sugde han grådig. Med mannen skjer det sjelden. Jeg tror ikke han liker å gi, og da gjør ikke jeg det heller. Etter noen år, må jeg inrømme at han fomler og får det ikke til... i utgangspuktet føler jeg meg dum med mannens hode mellom bena, og ligge der naken og skrevende, men i rett setting, betyr det ingenting. Anonymkode: 2e132...eea
Bubo Skrevet 4. august 2018 #27 Skrevet 4. august 2018 Greit å få. Elsker å gi. Kan få meg å føle at jeg har kontroll over kvinnens orgasme, noe jeg selvfølgelig oftest ikke har, men følelsen er deilig....
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #28 Skrevet 4. august 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke spesielt fan av å få. Det blir for forsiktig og pusete. Og jeg blir jo liggende helt alene uten noen å kysse eller ta på. Å motta oral gjør ofte at jeg mister lysten, faktisk. Jeg gir heller gjerne. Men bare når jeg selv føler for det. Noen ganger klarer jeg ikke å la være, andre ganger har jeg ikke lyst i det hele tatt. Anonymkode: c1e7e...6c7 Hørt om 69?? Anonymkode: 85d96...d94
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #29 Skrevet 4. august 2018 20 timer siden, Isambard skrev: Hva kommer det av at mange kvinner ikke liker å motta? Det forstår jeg ikke. - Er dere utrygge på om dere er delikate nok? - Blir det feil i forhold til "rollene", altså at mannen skal være dominerende og ikke nedlate seg til sånt? (Begge liker å både gi og ta hos oss, så det spiller ingen rolle for meg personlig. Er bare nysgjerrig) Jeg liker ikke å motta fordi det gir for lite stimuli. Mannen blir også for langt unna til at jeg får ta på ham, og jeg føler jeg blir liggende alene. Siden en tunge ikke gir nok trykk til at jeg får noe ut av det, blir det rett og slett kjedelig og at jeg bare venter. Jeg har prøvd å nyte det og ha hodet med meg, være til stede, men det funket bare ikke. Jeg er godt fornøyd med utseende, så det har ingen ting med saken å gjøre. Mennene har elsket å slikke, og sikkert vært flinke nok, så det er ikke det heller. Jeg er heller ikke så opptatt av styrkeforholdet. Selv er jeg nærmere sub enn dom, men jeg tenker likevel at styrkeforholdet er likt. Sex er lek for meg, begge må være med, begge må slippe seg løs. Anonymkode: c1e7e...6c7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #30 Skrevet 4. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørt om 69?? Anonymkode: 85d96...d94 Selvfølgelig 😄 Og har selvsagt gjort det. Men syns det er klønete. Ubehagelig stilling og vanskelig å nyte og gi samtidig. Anonymkode: c1e7e...6c7 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #31 Skrevet 4. august 2018 Synes det e nydelig å gi også da. 69 på siden er fint. Anonymkode: d5faa...fb9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #32 Skrevet 4. august 2018 Liker begge deler, men det må gjøres ordentlig. Noen menn bare slikker løst. Det blir fort kjedelig. Anonymkode: 83789...210
Gjest fitteslikker Skrevet 5. august 2018 #33 Skrevet 5. august 2018 På 3.8.2018 den 16.04, AnonymBruker skrev: 1) Nei, absolutt ikke. Veldig trygg på egen kropp jeg! Vet ikke helt hvorfor jeg ikke er så fan av det. Bare liker bedre andre aktiviteter. 2) Nei, herregud! Hadde en mann følt det var nedverdigende hadde vi ikke vært i senga sammen i det hele tatt. Det bare er ikke på topp ti-lista over hva jeg foretrekker i senga. Hadde en som virkelig elsket å gjøre det, og det fikk han selvfølgelig lov til. Slikket meg til mange orgasmer han. Men når jeg blir kåt foretrekker jeg å knulle. Jeg liker å suge fordi det tenner meg å se hvor mye han nyter det. Anonymkode: eb32c...600 Ja! du tenner på det å se han nyte det. Jeg også: det å holdes fast, trekkes tettere inntil.... høre henne ule ut «ja ja ja slikk meg slikk meg» blir jeg ufattelig kåt av- kuken min blir så hard at det gjør vondt.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #34 Skrevet 5. august 2018 Elsker å gi, elsker å kjenne smaken av ham, hvordan pikken kjennes ut i munnen, suge på ballene.. Lukter og smaker fantastisk, og så er det jo vanvittig tennende å høre mannen nyte det, kjenne hvordan kroppen hans reagerer på det jeg gjør og hvordan han vokser seg større og hardere mens jeg suger. Rett og slett nydelig. Synes også det er helt fantastisk å motta. Kombinasjonen av hvordan han slikker, suger og fingrer er utrolig deilig. Ekstra varmt og mykt å kline etterpå. Anonymkode: f06f9...fe5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå