Gå til innhold

Oralsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du oralsex ? Hvorfor/hvorfor ikke ?

Anonymkode: 2fb6e...f8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å motta, nei. Det gir meg ingenting. 

Å gi, ja. Det gir meg glede, å glede kjære :)

AnonymBruker
Skrevet

For mitt vedkommende: Elsker å få, men det blir heller skjelden, da hun ikke liker å suge, jeg elsker å gi å se hun nyter det, og min bedre halvdel elsker å få også, men jeg får kun lov når hun er glattbarbert, noen tips på hva jeg kan gjøre for å få henne til å gi meg mer ?

Anonymkode: 2fb6e...f8d

Skrevet

Liker det veldig godt. Både å få og å gi.

Kjæresten min liker dessverre ikke å motta, noe som jo er litt trist. Hun liker imidlertid å gi det, såpass mye at jeg nok er litt bortskjemt på det området.

Skrevet

Jeg elsker både gi og motta.

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke å få, men liker å gi om han nyter det. I dette forholdet liker verken han eller jeg det og det er helt fint det også. :)

Anonymkode: 08cc5...57e

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke spesielt fan av å få. Det blir for forsiktig og pusete. Og jeg blir jo liggende helt alene uten noen å kysse eller ta på. Å motta oral gjør ofte at jeg mister lysten, faktisk. 

Jeg gir heller gjerne. Men bare når jeg selv føler for det. Noen ganger klarer jeg ikke å la være, andre ganger har jeg ikke lyst i det hele tatt. 

Anonymkode: c1e7e...6c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heller ikke så fan av å bli slikket. Men er glad i å suge. Og fått mye skryt på det området 😅

Anonymkode: eb32c...600

Skrevet

Liker bedre å gi enn å motta, faktisk.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Liker å både gi og motta, men liker hakket mer å motta

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Ja liker det veldig godt! 

Begge veier, liker veldig godt å gi.. Lenge 😎

Skrevet

Hva kommer det av at mange kvinner ikke liker å motta? Det forstår jeg ikke.

- Er dere utrygge på om dere er delikate nok?

- Blir det feil i forhold til "rollene", altså at mannen skal være dominerende og ikke nedlate seg til sånt?

(Begge liker å både gi og ta hos oss, så det spiller ingen rolle for meg personlig. Er bare nysgjerrig)

Skrevet

Så mange kvinner som ikke liker å motta? da kommer jeg til å være i seriøs trøbbel for jeg tror det er det eneste området på sex jeg vil kunne bli god på 😅

Skrevet
1 minutt siden, Isambard skrev:

- Blir det feil i forhold til "rollene", altså at mannen skal være dominerende og ikke nedlate seg til sånt?

- Delvis, ja.

- Nei, "nedlate seg til sånt"? Har aldri tenkt på at det skal være nedverdigende å gi, hverken for han eller henne. Føler du det slik?

Forøvrig er det stor forskjell fra person til person - noen er flinke, andre er ikke. Noen tar til seg tips og ønsker, andre gjør ikke. Noen tror alle av motsatt (eller samme) kjønn liker det samme. Noen ganger et det bare dømt til å mislykkes.

Skrevet
Akkurat nå, applestories skrev:

- Nei, "nedlate seg til sånt"? Har aldri tenkt på at det skal være nedverdigende å gi, hverken for han eller henne. Føler du det slik?

Nei egentlig ikke. Jeg prøver bare å forstå.

Rent fysisk må vel en kvinne tross alt bli mer stimulert av å ta imot enn å gi, om mannen er aldri så klønete. Da må det være noe psykologisk, tenker jeg. 

Skrevet

De få gangene jeg har mottatt det har vært helt fantastiske. Hyggelig å gi også, naturligvis. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Isambard skrev:

(Begge liker å både gi og ta hos oss, så det spiller ingen rolle for meg personlig. Er bare nysgjerrig)

For min del er det kjedelig. Bedre med fingre pga mer stimuli pluss at jeg da kan kysse og ta på ham samtidig. 

Anonymkode: 08cc5...57e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Isambard skrev:

1) Nei, absolutt ikke. Veldig trygg på egen kropp jeg! Vet ikke helt hvorfor jeg ikke er så fan av det. Bare liker bedre andre aktiviteter. 

2) Nei, herregud! Hadde en mann følt det var nedverdigende hadde vi ikke vært i senga sammen i det hele tatt. Det bare er ikke på topp ti-lista over hva jeg foretrekker i senga. 

Hadde en som virkelig elsket å gjøre det, og det fikk han selvfølgelig lov til. Slikket meg til mange orgasmer han. Men når jeg blir kåt foretrekker jeg å knulle. Jeg liker å suge fordi det tenner meg å se hvor mye han nyter det. 

Anonymkode: eb32c...600

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Isambard skrev:

Jeg er kvinne og liker bare å motta😅 Gir selvfølgelig innimellom men sjeldent på eget initiativ.

Anonymkode: 7d2c8...20a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...