AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #21 Skrevet 3. august 2018 Jeg holder en knapp på Mudin. Sleit mye med dette dere jeg leide før og etter en runde med Mudin hadde jeg ikke problem lenger. Anonymkode: 772b0...657
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #22 Skrevet 4. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mange ganger brukt høytrykkspyler på delvis tette rør. Synd du ikke har vært og sett meg, fordi det er høytrykkspyler de bruker når de kommer med helt tette rør også, men da med svære biler og ikke høytrykksspyleren fra Katcher til hjemmebruk. Man kobler da fra vannlåsen og bruker riktig munnstykke på høytrykkspylereren og setter munnstykket inn i røråpningen. Går helt utmerket også for voksne kvinner å gjøre den "grisejobben". Og for ordens skyld all dritten kommer da ut i hovedrøret som er større diameter på enn røret ut til hovedrøret. Noen ganger er det faktisk en fordel å vokse opp med en forelder som var rørlegger i sone unge år. Ja, jeg leste hele tråden, tenk ungdommen av i dag! Anonymkode: 426b9...ae7 Da er ikke det røret tett, som klarer å slippe gjennom vannet så det ikke kommer i fleisen på deg😂😂😂 Anonymkode: c33f8...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå