AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Jeg har aldri hatt kjæreste, men jeg tør aldri å ta noe initiativ med en jeg liker heller. Føler liksom at de vil se sitt snitt i å bruke en og bare være ekkel etterpå? Anonymkode: e1c20...a09
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Tro det eller ei, men de fleste menn er greie. Anonymkode: 04645...b55 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Det er som regel ikke sånn det går for seg, at man sier man liker noen og så kommer romantikken. Man møtes først tilfeldig eller gjennom nett, så tar noen initiativ til å møtes på tomannshånd eller i godt lag, kanskje for å spise eller se film. Da bør man fokusere på å bare være med hverandre og bli kjent, ikke tenke så mye. Hvis man møtes ofte så er det en indikator på at man liker hverandre, det er ikke behov for å spørre eller si i fra. Så får en heller bare spørre om å bli kjærester etter en måned eller to eller flere😊 Anonymkode: 06af0...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå