Gå til innhold

Bussen: normalt å bli hostet/nyst på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag satt jeg på bussen ved siden av en dame i midtlivskrisen: hun hostet og nøs PÅ meg. Ikke til en av sidene, eller holdt seg for munnen: det var så utrolig bevisst at jeg lurte på hele bussturen om dette faktisk skjedde, men ingen reagerte så: da er vel normal kollektivtransport-høflighet?

Anonymkode: 97bf5...3c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen reagerer på noen ting så lenge ikke det går utover dem. Jeg ville flyttet meg med en gang.

Anonymkode: 14231...445

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

I dag satt jeg på bussen ved siden av en dame i midtlivskrisen: hun hostet og nøs PÅ meg. Ikke til en av sidene, eller holdt seg for munnen: det var så utrolig bevisst at jeg lurte på hele bussturen om dette faktisk skjedde, men ingen reagerte så: da er vel normal kollektivtransport-høflighet?

Eksisterer ikke lenger.

Anonymkode: 85464...b10

Skrevet

Vil anta kvinnen bevist gjorde dette for å få deg til å flytte deg... 
Du kunne jo tilbyd henne en serviett eller noe, er merkelig å site ved siden av noen som nyser uten å reagere. 
Og ja... mange som ikke forstår kollektiv reglene. 
Vent til folk går ut før dere går på idioter. 😬
Ser dere ikke for helvete at damen med barnevogn prøver å komme ut? Makan til idioti for tiden.
Og så står folk foran den jævla døra på tog og bus sånn at folk ikke får gått ut 🤦‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men har aldri de som stenger veien, før selv stått midt mellom 2 dører og sett problemene det selv medfører i rushtrafikken?

Jeg har vært der at jeg satt innerst i midten av 2 dører på trikken: stappfullt. Ble bare med til siste stoppested og fant en alternativ rute hjem.

Ja. Hun sa et eller annet til meg når hun satte seg: virket ikke sur da hun pratet med mannen sin. Virket ikke full: kanskje hun bare var frekk: ikke lykkelig i sitt liv eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...