AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 I dag satt jeg på bussen ved siden av en dame i midtlivskrisen: hun hostet og nøs PÅ meg. Ikke til en av sidene, eller holdt seg for munnen: det var så utrolig bevisst at jeg lurte på hele bussturen om dette faktisk skjedde, men ingen reagerte så: da er vel normal kollektivtransport-høflighet? Anonymkode: 97bf5...3c3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Ingen reagerer på noen ting så lenge ikke det går utover dem. Jeg ville flyttet meg med en gang. Anonymkode: 14231...445
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: I dag satt jeg på bussen ved siden av en dame i midtlivskrisen: hun hostet og nøs PÅ meg. Ikke til en av sidene, eller holdt seg for munnen: det var så utrolig bevisst at jeg lurte på hele bussturen om dette faktisk skjedde, men ingen reagerte så: da er vel normal kollektivtransport-høflighet? Anonymkode: 97bf5...3c3 Eksisterer ikke lenger. Anonymkode: 85464...b10
Drakan Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 Vil anta kvinnen bevist gjorde dette for å få deg til å flytte deg... Du kunne jo tilbyd henne en serviett eller noe, er merkelig å site ved siden av noen som nyser uten å reagere. Og ja... mange som ikke forstår kollektiv reglene. Vent til folk går ut før dere går på idioter. 😬 Ser dere ikke for helvete at damen med barnevogn prøver å komme ut? Makan til idioti for tiden. Og så står folk foran den jævla døra på tog og bus sånn at folk ikke får gått ut 🤦♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 Men har aldri de som stenger veien, før selv stått midt mellom 2 dører og sett problemene det selv medfører i rushtrafikken? Jeg har vært der at jeg satt innerst i midten av 2 dører på trikken: stappfullt. Ble bare med til siste stoppested og fant en alternativ rute hjem. Ja. Hun sa et eller annet til meg når hun satte seg: virket ikke sur da hun pratet med mannen sin. Virket ikke full: kanskje hun bare var frekk: ikke lykkelig i sitt liv eller noe? Anonymkode: 97bf5...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå