AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Blei skikkelig lei meg og sint! Matchet med en på tinder, han sa hei først, vi snakket litt frem og tilbake og han var hyggelig. Jeg forslo å ta en kaffe, og han sa hvilke dager han kunne og at det var hyggelig om vi gjorde det, og jeg sa hva som passet. Han svarte ikke først og så plutselig slettet han meg! Drittfyr! Måtte bare få det ut en plass! Anonymkode: cabca...ff2 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Skjer hele tiden. Han dater noen andre antakeligvis. Før dere har møttes ville jeg tatt lett på det meste. Anonymkode: 44117...12f 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Jeg ble også bare sletta av en fyr, men vi hadde møttes to ganger og planla den tredje daten. Plutselig hadde han så jævlig mye å gjøre på jobb, så mye at han bare måtte slette meg, tydeligvis. Anonymkode: b3e8c...aef 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Ble sletta av ei jente to timer før vi skulle møtes en gang. Blitt slettet i hytt og pine av jenter som bare har lyst til å ha litt "uskyldig" seksuell prat før jeg slettes. Har de type mon tro? Anonymkode: 403e0...244 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Og den klassiske: Åpner samtalen med et brak! jeg svarer, et helt vanlig svar. Stillhet. Hvorfor åpne en samtale når du ikke har tenkt å si noe? Anonymkode: 403e0...244 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Han er ikke interessert, så vær heller glad for at han ikke bruker opp mer av tiden din. Nok av andre fisk i havet eller så er det faktisk bedre å være singel enn å bruke tid på noen som det ikke vil funke med uansett syns hverfall jeg. Anonymkode: 966cc...cef 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 Hehehe ja typisk det der. Mange menn klager over at damer ikke svarer men når vi svarer så responderer de ikke tilbake? Hva er greia liksom? Anonymkode: a0938...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke interessert, så vær heller glad for at han ikke bruker opp mer av tiden din. Nok av andre fisk i havet eller så er det faktisk bedre å være singel enn å bruke tid på noen som det ikke vil funke med uansett syns hverfall jeg. Anonymkode: 966cc...cef Helt enig! Jeg har funnet ut at det er mye bedre og være singel.. Orker ikke date og styre. Nå her jeg all verdens tid til venner, unger, familie og jobb. Hvis det dukker opp en fyr, er det greit det og, men jeg gidder ikke lete. Anonymkode: ccb21...a93 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #10 Skrevet 2. august 2018 39 minutter siden, AnonymBruker said: Blei skikkelig lei meg og sint! Matchet med en på tinder, han sa hei først, vi snakket litt frem og tilbake og han var hyggelig. Jeg forslo å ta en kaffe, og han sa hvilke dager han kunne og at det var hyggelig om vi gjorde det, og jeg sa hva som passet. Han svarte ikke først og så plutselig slettet han meg! Drittfyr! Måtte bare få det ut en plass! Anonymkode: cabca...ff2 Da vet du hvordan din og andre jenters oppførsel føles for oss gutter. Bra erfaring! Anonymkode: 43057...218 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #11 Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da vet du hvordan din og andre jenters oppførsel føles for oss gutter. Bra erfaring! Anonymkode: 43057...218 Hvorfor så bitter på jenter? Det er helt sikkert like mange jenter som gutter som opplever det der. Noen jenter har flest dårlige sider, andre har flest gode sider, noen gutter har flest dårlige sider andre har flest gode sider. Alle opplever å møte på personer av det motsatte kjønn som oppfører seg som en dritt. Der betyr ikke at alle av det motsatte kjønn er en dritt. Anonymkode: 966cc...cef 2
Katten.2.0 Skrevet 2. august 2018 #12 Skrevet 2. august 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Og den klassiske: Åpner samtalen med et brak! jeg svarer, et helt vanlig svar. Stillhet. Hvorfor åpne en samtale når du ikke har tenkt å si noe? Anonymkode: 403e0...244 Vet ikke hvor mange samtaler jeg ikke fortsatte fordi svaret var så dødfødt kjedelig/generisk at jeg ikke så noe vits i å fortsette samtalen. Hadde såpass mange interessante samtaler at jeg nektet å holde en kunstig i live. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #13 Skrevet 2. august 2018 Huff, det er mange på tinder jeg ikke har giddet og svart. Føler at mange tar dette litt for seriøst og er altfor hårsår. Jeg driter i om en mann ikke svarer meg, da tenker jeg at , ok so be it. Jeg tar meg ikke nær av om en mann synes jeg er kjedelig eller mindre tiltrekkende.. Det er alltid noen andre som vil gjøre det. Jeg har funnet roen og bekreftelse i meg selv heldigvis. Så TS. Bare glem han og gå med hodet hevet 😉 Anonymkode: ccb21...a93 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #14 Skrevet 3. august 2018 Seriøst så skjønner jeg ikke at dere skal ha behov for tinder. Sitter dere mer eller mindre innelåst 24 timer i døgnet hver dag i åretsiden dere ikke kan treffe folk på normalt vis? Anonymkode: 1bf65...0ca
Eplen Skrevet 3. august 2018 #15 Skrevet 3. august 2018 Jeg matchet med en fyr og samtalen gikk veldig bra og han ville treffe meg. Jeg sa at jeg hadde tid en onsdag og han sa at han skulle se om han hadde tid men onsdag høres bra ut. Par dager før så slettet han meg. Jeg begynte å le og gikk videre til neste 🙈
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #16 Skrevet 3. august 2018 Hjelp så fælt, hvorfor er folk så respektløse i denne fæle datingkulturen nå? Anonymkode: 79c77...299
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #17 Skrevet 3. august 2018 Jeg gjør det samme. Tinder er i mine øyne noe du ikke kan ta så seriøst. K44. Anonymkode: fe1d6...60f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #18 Skrevet 3. august 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Da vet du hvordan din og andre jenters oppførsel føles for oss gutter. Bra erfaring! Anonymkode: 43057...218 Herreguuud, tror du virkelig at ikke jeg og andre kvinner opplever det samme?! Så mange ganger matchen sier hei, jeg sier hei tilbake - stillhet. Eller jeg sier hei først - stillhet. Men det tenker jeg er mer normalt, det er jo tinder lissom. Jeg har ikke opplevd at en fyr avtaler å møtes og så sletter, men skjønner nå det er ganske så normalt, litt godt det ikke bare var meg 😅 Ts Anonymkode: cabca...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå