AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Daten og jeg har en langhelg sammen i Trondheim neste helg. Første gang vi skal være sammen i mer enn én overnatting. 😍 Forslag til hva vi kan finne på? Tenkte på Munkholmen hvis været blir ok. Har muligheten for kino i bakhånd ved dårlig vær. Anonymkode: e4bf0...2cc
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Hvis dere liker å gå tur kan dere traske gjennom Svartlamon (mye tøff alternativ arkitektur og fine gamle hus), og gå til Ladekaia for å spise. På kvelden er solnedgangen fin fra Kuhaugen. Dere kan bli med på kajakktur i Nidelven, og vi har mange kule museer. Kunstindustrimuseet har ofte mye rart, og på Yellowkorner har de fotokunst. Vitensenteret er morsomt, der får dere testet mange av sansene deres 😛 Som et alternativ til kino har dere Escaperoom, jeg anbefaler den i Prinsens gate mest. For mat vil jeg anbefale Taqueros, Superhero burger, Nord-øst eller Fagn. Munkholmen er fint det altså , men det kan være mye folk og bråk også. Anonymkode: 97497...b81
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Hvis dere er glade i bading, synes jeg Pirbadet også er verdt et besøk Anonymkode: ae3de...af2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #7 Skrevet 3. august 2018 Hold dere unna Rockheim. Stor skuffelse her i gården. Spise: to rom og kjøkken Drikke: Raus, rett borti gata fra to rom og kjøkken. Evt rusle på Solsiden og ta en drink der. Gjøre: rusle på Bakklandet. Escape Room, shuffleboard på pub, kino. Anonymkode: f044d...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #8 Skrevet 3. august 2018 Ringve Botaniske hage, om en liker sånt Ligger et par km utenfor sentrum, men er greit å komme seg dit med lokalbuss.https://www.ntnu.no/museum/ringve-botaniske-hage Hage rundt en gammel herregård, og selve gårdshusene er Ringve Musikkmuseum, men ikke vært inne der, så vet ikke hvor bra det evt er. Det er også restaurant og cafe der.https://ringve.no/ Anonymkode: 5ac16...d5e
Surriball Skrevet 4. august 2018 #10 Skrevet 4. august 2018 (endret) Feil tråd. Endret 4. august 2018 av Surriball
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #11 Skrevet 4. august 2018 Det kommer helt an på hva dere liker å gjøre. Høyt og lavt på Rotvoll hvis det er oppholds, sett av en hel dag. Hvis dere liker museer så har man Rockheim, Vitensenteret, Vitenskapsmuseet, Kunstindustrimuseet, Sverresborg, Ringve musikkmuseum... Lurer på om det er pstereo nå neste helg eller om det er neste der. Masse konserter, sjekk ut Byscenen, Dokkhuset, Antikvariatet, Olavshallen eller sjekk events på facebook. Alltids noe å høre. Samfundet har ikke åpnet for høsten ennå. Nidarosdomen, byvandring, mange fine restauranter, gå Ladestien og spise på Ladekaia. Anonymkode: b678c...925
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #12 Skrevet 4. august 2018 Værnes Lufthavn Anonymkode: 78795...6bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå