AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Synes dere kvinner det er litt spennende? Altså at han blir fort aggressiv mot andre menn og kan finne på å slå dem ned. Tenner dere litt på en mann som markerer alle sine grenser? La oss si at det kun er andre menn han er aggressiv mot / slår ned og at han ikke kan finne på å skade dere - så slipper dere å engste dere. Eller at han angriper andre menn som serverer dere usømmelig griseprat. Ville dere funnet en slik mann sexy? La oss si han er stor og sterk og hissig. Anonymkode: b5031...2e2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 altså om ikke helt innertier, så litt "forbudt spennende " kanskje? Anonymkode: b5031...2e2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Lykke til med å holde på med slik, har vokst opp med flere som har kødda til livet sitt med voldsdommer og økonomisk oppgjør etter slikt. Anonymkode: 54119...e82 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 hvordan vet du at jeg gjør det da? ok, det har blitt noen episoder. men jeg er god på bunnen. men nok om meg. Anonymkode: b5031...2e2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 Nei det syns jeg er så utrolig flaut😆 har hendt at vi har gått fra utesteder fordi vi ikke vil se hva som skjer videre. Forrige festen jeg var på var det en som ikke kunne oppføre seg, fikk vondt i hodet av hele fyren, snakka med han kun 1 gang men likevel ødela han hele kvelden med å gå rundt å raute og søskenbarnet dilter etter han for å roe han ned, måtte hele tiden dra han ned i sofaen. Instant pussy dryness asså. Anonymkode: f8cc8...758 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 Grusomt pinlig å se på. En gang iblant kan jo den ene parten være helt uskyldig i en slåsskamp, men menn som bråker på byen og tror det er tøft og mandig er noe av det mest ynkelige og patetiske jeg kan tenke meg. Man fremstår bare som lite oppegående og ute av stand til å ordne opp som vanlige folk, samt at man må være rimelig usikker på egen manndom for å gjøre noe sånt for å vise seg frem for damer. Anonymkode: b0451...cd2 4
havfruen91 Skrevet 3. august 2018 #7 Skrevet 3. august 2018 Nei, ingenting øydelegg eit førsteinntrykk meir
Nappetass1 Skrevet 3. august 2018 #8 Skrevet 3. august 2018 Det er det stusseligste spørsmålet på lang tid her inne. Selvsagt synes fåtallet av kvinner at forvokste guttunger som ikke evner å løse konflikter med ord er noe å satse på. Pinlig. Såeh, lykke til med dét.
Gjest Springfjær Skrevet 3. august 2018 #9 Skrevet 3. august 2018 Ingenting tenner meg mindre enn menn uten selvkontroll som er nødt til å leke Tarzan for å tøffe seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå