AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Kjenner en som fikk beskjed med banken om at han ikke kom til å få huslån om han tenkte å kjøpe leilighet på Aspøya. Vet om andre også som bor der, og har fått høre at det kryr av narkotika og dodgy mennesker der. Er dette sant, eller er det veldig overdrevet? Anonymkode: 19cea...2be
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Aspøya er da alright, Steinvågen derimot er dodgy. Anonymkode: 6d574...b30
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 What? Rareste jeg har hørt. Har bodd og gått på skole i Aspøy, aldri opplevd noe sånt 😦 Anonymkode: dff38...17f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 Merkelig! Tenker jo selv at det kanskje er ganske overdrevet det jeg har hørt, men når de i banken sa det de sa så begynner man å lure da. Bor et stykke unna Ålesund og skal studere der om ett til to år og har jo sett litt på leilighet, der noen av de fine jeg har sett ligger på Aspøya. Anonymkode: 19cea...2be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå