AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Hvor mye er det vanlig å snakke med motsatt kjønn i din partners familie? Jeg har en svigerbror som liker å skravle. Det er hyggelig, for jeg er pratsom selv. Snakker ikke om personlige ting som følelser. Men jeg snakker vanligvis ikke så avslappet med andre menn enn ektemann, far, bestefar og onkel. Mannen min er avslappet til min søster og svigersøster. Så for hans del er det greit. Vet det kanskje høres litt spesielt ut, men det er ikke veldig vanlig i min omgangskrets og snakke så mye med motsatt kjønn.. Det er derfor jeg lurer på om det er normalt uansett? Anonymkode: dbad4...88d
Hedy Lamarr Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 (endret) Det er selvsagt helt vanlig og normalt. Men om du er fra en annen kultur enn meg, kan jeg jo ikke svare for hvordan det er i din. (Jeg er norsk i ti ledd bakover, minst.) Endret 2. august 2018 av Amawhatsnot 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Min svoger er som en bror for meg, men vi snakker ikke om følelser. Det gjør jeg forøvrig ikke med broren min heller. Aldri tenkt noe spesielt over at det er rart å snakke med motsatt kjønn i egen eller andres familie. Hvorfor skulle det vært unormalt? Anonymkode: 5d41b...c7a 2
EbbaGrønn Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Selvfølgelig snakker jeg mye med mannlige familemedlemmer. Det er jo en del familien jeg har bedre kjemi med og mer til felles med enn andre. Og i den gruppen er det både onkler, fettere og svoger, i tillegg til tanter, kusiner og søstre. 1
Papirfly Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Tråden er ryddet for spam og svar til dette. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå