AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Hei! Jeg har nettopp kommet fra en veldig kjekk første date. Vi utvekslet telefonnummer, så går ut fra at han også syntes det gikk bra. Men, spørsmål; vi ble kjent via dating nettside. Er jeg for rask hvis jeg deaktiverer profilen der nå? Jeg vil gjerne møte han igjen. Kan han reagerer negativt på det om jeg deaktiverer? Jeg dater ikke flere om gangen; synes det blir feil. Takk ! Anonymkode: c0414...239
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Ser ingen grunn til at du skulle deaktivere. Anonymkode: ef378...c0d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Du vet ikke enda om det i det hele tatt blir flere dager. Altfor tidlig å tenke på å deaktivere profilen din. Anonymkode: db9ae...dc1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Det er litt tidlig å deaktivere. Du trenger ikke være aktiv, men ikke deaktiver enda Anonymkode: 820ab...d38
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ingen grunn til at du skulle deaktivere. Anonymkode: ef378...c0d 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet ikke enda om det i det hele tatt blir flere dager. Altfor tidlig å tenke på å deaktivere profilen din. Anonymkode: db9ae...dc1 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt tidlig å deaktivere. Du trenger ikke være aktiv, men ikke deaktiver enda Anonymkode: 820ab...d38 Takk ! Jeg vet det er tidlig å deaktivere, bare så det er sagt. Var bare en tanke som slo meg da vi hadde det veldig trivelig. Har avtalt å møtes igjen, så forhåpentligvis blir det like over helgen 😊 Men, ja, vet at risikoen er det for at han kanskje trekker seg. Håper ikke det selvfølgelig. Har lært såpass at i dating 2018 kan alt skje 🙈 Ts Anonymkode: c0414...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå