Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har nettopp kommet fra en veldig kjekk første date. Vi utvekslet telefonnummer, så går ut fra at han også syntes det gikk bra.

Men, spørsmål; vi ble kjent via dating nettside. Er jeg for rask hvis jeg deaktiverer profilen der nå? Jeg vil gjerne møte han igjen. Kan han reagerer negativt på det om jeg deaktiverer? Jeg dater ikke flere om gangen; synes det blir feil. 

Takk !

Anonymkode: c0414...239

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ingen grunn til at du skulle deaktivere. 

Anonymkode: ef378...c0d

AnonymBruker
Skrevet

Du vet ikke enda om det i det hele tatt blir flere dager. Altfor tidlig å tenke på å deaktivere profilen din.

Anonymkode: db9ae...dc1

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt tidlig å deaktivere. Du trenger ikke være aktiv, men ikke deaktiver enda

Anonymkode: 820ab...d38

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ingen grunn til at du skulle deaktivere. 

Anonymkode: ef378...c0d

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke enda om det i det hele tatt blir flere dager. Altfor tidlig å tenke på å deaktivere profilen din.

Anonymkode: db9ae...dc1

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt tidlig å deaktivere. Du trenger ikke være aktiv, men ikke deaktiver enda

Anonymkode: 820ab...d38

Takk ! 

Jeg vet det er tidlig å deaktivere, bare så det er sagt. Var bare en tanke som slo meg da vi hadde det veldig trivelig. 

Har avtalt å møtes igjen, så forhåpentligvis blir det like over helgen 😊 Men, ja, vet at risikoen er det for at han kanskje trekker seg. Håper ikke det selvfølgelig. Har lært såpass at i dating 2018 kan alt skje 🙈

Ts  

Anonymkode: c0414...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...