AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Jeg har lyst på permanent eyeliner, men er litt usikker på hvordan resultatet vil bli. Er det mulig å få det til å se ut som dette, hvis jeg tar med bildet og sier at jeg vil ha det slik? Slik pleier jeg å ha min vanlige eyeliner. Brunt og ikke for tynn/skarp strek: Anonymkode: 3ef49...4ad
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Jeg har ikke all verden av øyevipper å skryte av. Og føler at jeg blir veldig blass uten sminke. En slik strek på øvre vipper ad ville hjulpet mye. Og ville ha følt meg mye freshere uten sminke. Anonymkode: 3ef49...4ad
Siri_H Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Jeg har tatt og det ser slik ut ja. Fargen ser veldig sterk ut til å begynne med, men så ser det dust og naturlig ut når det har grodd. Har svart farge da, ikke brun. Men det blir nok det sammen med en mørkebrun strek også. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 2 timer siden, Siri_H skrev: Jeg har tatt og det ser slik ut ja. Fargen ser veldig sterk ut til å begynne med, men så ser det dust og naturlig ut når det har grodd. Har svart farge da, ikke brun. Men det blir nok det sammen med en mørkebrun strek også. Kan du poste et bilde av din? Anonymkode: 3ef49...4ad
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 Hvor mye koster det, ca? Anonymkode: 3ef49...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 Det er mest vanlig at de tatoverer vipperotfarge. Slik blir vippene tettere og man får mer våkent blikk. Anonymkode: 4c07b...ce6
Thyra Skrevet 5. august 2018 #7 Skrevet 5. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mest vanlig at de tatoverer vipperotfarge. Slik blir vippene tettere og man får mer våkent blikk. Anonymkode: 4c07b...ce6 Hva er forskjellen på bipperotfarge og eyeliner?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #8 Skrevet 5. august 2018 46 minutter siden, Thyra skrev: Hva er forskjellen på bipperotfarge og eyeliner? Det er det samme. Du vet om vipperotfarge istedenfor å få liner som om du sminker deg. Anonymkode: 4c07b...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå