AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Hvordan vite om meldingene/ snappene han får og skriver er fra venner eller noen han liker/snakker med/ holder på med? Når vi er sammen og han får snap meldinger og sånt, så smiler han veldig når han leser de og har sett at han svarer med hjerte tegn osv. Og det ser ut som at han er så glad og sånt når han leser de. Tviler på at han sitter å smiler sånn når han skriver med meg liksom. Men av og til han han sagt at det er kusina. Og, ikke for å være kjip, men hvis jeg får meldinger når jeg er med han, så har jeg ikke behov for å sjekke de med en gang. Kanskje jeg bare er «gammeldags» men jeg syntes at de få gangene vi møtes ( som alltid er hjemme og på kveldstid) så trenger han ikke sitte å chatte med andre folk. Ikke så mye ihvertfall. Men ja, så hvordan kan jeg finne ut av dette? Det hjelper ikke å spørre han ut direkte heller, for hvis det f.eks hadde vært en han liker eller noe, så hadde han jo uansett bare ljugd og sagt at det var kusina. Anonymkode: 2d3b4...5fa
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 «Kusina» hørtes ut som en veldig dårlig unnskyldning gitt. Men du får ikke funnet ut av det med mindre du får et glimt av bestevennlista, den gir ofte et pekepinn. Anonymkode: 09d84...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå