AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Når ei dame betegner seg selv som en sub som søker en dom - hva skal jeg legge i det egentlig? Når den slags begreper benyttes tenker jeg automatisk at hun liker spanking, gag ball og "den slags". Men kan det også bety at hun bare liker at mannen bestemmer hva som skal skje og hva hun skal gjøre uten at sexen nødvendigvis er nevneverdig aparte utover det? Anonymkode: 2d558...99c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Just now, AnonymBruker said: Når ei dame betegner seg selv som en sub som søker en dom - hva skal jeg legge i det egentlig? Når den slags begreper benyttes tenker jeg automatisk at hun liker spanking, gag ball og "den slags". Men kan det også bety at hun bare liker at mannen bestemmer hva som skal skje og hva hun skal gjøre uten at sexen nødvendigvis er nevneverdig aparte utover det? Anonymkode: 2d558...99c Ja. Anonymkode: 447ad...b5b 1
SlemUlv Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Man må nesten spørre vedkommende hva DE legger i ordene. For min del, betyr sub at man underkaster seg sin partner. På områder diskutert og samtykket til. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Å omtale seg som sub sier egentlig ikke mer enn at en tenner på at den andre bestemmer. Alt annet er individuelt - men mest sannsynlig liker hun også andre ting innafor bdsm-paraplyen. Derfor det er ganske vanlig å snakke en god del om sex og hva en tenner på eller ikke, helt innledningsvis når en blir kjent med hverandre i bdsm-forhold. Så det er helt ok å spørre rett ut - hun forventer der antakelig For min egen del, så er hovedgreia for meg at den andre bestemmer og spanking. Det er basisen jeg trenger i et forhold. Det er andre ting jeg synes er spennende også, men som ikke er like viktige og jeg fint kan leve uten. Andre kan ha det annerledes. Det aller viktigste her, er at du er ærlig med hva du selv liker og ønsker - og ikke evt. innleder et forhold under falske premisser, fordi det høres veldig spennende ut - nå - å få lov til å bestemme alt og ha litt kinky sex kanskje. Men hvordan blir det i framtiden? Ønsker du virkelig å leve slik, og ha det som en fast del i forholdet - for resten av ditt liv....? For folk som er bdsm'ere, og ei som aktivt søker en dom, så føles dette som nærmest ei legning - det er slik en er. Og det vil neppe endre seg. Det er viktig å skjønne. En leker ikke bare med spennende sex - men det er grunnleggende behov for underkastelse/dominans, som kan føles som en del av ens personlighet. For jenter især, eller i hvert fall har jeg vært borti det, så er det slitsomt med "wanna-be doms" - som ikke egentlig føler det slik selv, men bare synes det høres kult ut å være med ei jente som liker å bli styrt og er åpen for litt kinky greier. Men som egentlig ikke har dette grunnleggende behovet for å være den som bestemmer selv. En kan føle seg både brukt og lurt, om dom-delen faller bort underveis i forholdet. Jeg veit jo selvsagt ikke hvordan du selv føler, tenker eller tenner på - dette var nå bare litt stråtanker omkring dette Snakk med henne, og vær ærlig - det er mitt beste råd Anonymkode: 50dd6...4ce 2
Gjest Alterego666 Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Å omtale seg som sub sier egentlig ikke mer enn at en tenner på at den andre bestemmer. Alt annet er individuelt - men mest sannsynlig liker hun også andre ting innafor bdsm-paraplyen. Derfor det er ganske vanlig å snakke en god del om sex og hva en tenner på eller ikke, helt innledningsvis når en blir kjent med hverandre i bdsm-forhold. Så det er helt ok å spørre rett ut - hun forventer der antakelig For min egen del, så er hovedgreia for meg at den andre bestemmer og spanking. Det er basisen jeg trenger i et forhold. Det er andre ting jeg synes er spennende også, men som ikke er like viktige og jeg fint kan leve uten. Andre kan ha det annerledes. Det aller viktigste her, er at du er ærlig med hva du selv liker og ønsker - og ikke evt. innleder et forhold under falske premisser, fordi det høres veldig spennende ut - nå - å få lov til å bestemme alt og ha litt kinky sex kanskje. Men hvordan blir det i framtiden? Ønsker du virkelig å leve slik, og ha det som en fast del i forholdet - for resten av ditt liv....? For folk som er bdsm'ere, og ei som aktivt søker en dom, så føles dette som nærmest ei legning - det er slik en er. Og det vil neppe endre seg. Det er viktig å skjønne. En leker ikke bare med spennende sex - men det er grunnleggende behov for underkastelse/dominans, som kan føles som en del av ens personlighet. For jenter især, eller i hvert fall har jeg vært borti det, så er det slitsomt med "wanna-be doms" - som ikke egentlig føler det slik selv, men bare synes det høres kult ut å være med ei jente som liker å bli styrt og er åpen for litt kinky greier. Men som egentlig ikke har dette grunnleggende behovet for å være den som bestemmer selv. En kan føle seg både brukt og lurt, om dom-delen faller bort underveis i forholdet. Jeg veit jo selvsagt ikke hvordan du selv føler, tenker eller tenner på - dette var nå bare litt stråtanker omkring dette Snakk med henne, og vær ærlig - det er mitt beste råd Anonymkode: 50dd6...4ce Så bra beskrevet! Gode råd for langt flere enn TS.
Katten.2.0 Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 Alle sub'er og alle dom'er er forskjellige, med forskjellige behov og forskjellige lyster samt grenser. Derfor må man kommunisere for å finne ut om man passer i lag 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå