Gå til innhold

Vil bli brun fort, hvor mange min i solarium?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg starte med 20 min?

Er ikke lys i huden, men ikke brun heller. Får fort farge, og blir sjeldent rød, har lite føflekker.

Fake tan ala selvbrunning osv orker jeg ikke.

Anonymkode: 8f2ae...d89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Start med 10 min max annenhver dag. Blir du rød så venter du enda en dag eller til det har blitt borte. Øk til 15 min etter 2 ganger. Deretter til 20 min. Sol deg kun anbenhver dag ,ikke oftere. Bruk solariumkrem som gjør deg raskere brun, eller kjøp på cubus, vita el apotek kremer som gjør huden raskere brun (tan accelerator etc). Og aftersun med samme effekt. Ellers ta betakaroten 15mg (ikke hvis du røyker el snuser etc). Ellers peel og skrubb huden et par ganger i uka, og bruk fuktighetskrem.

Anonymkode: fe34b...a6a

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Start med 10 min max annenhver dag. Blir du rød så venter du enda en dag eller til det har blitt borte. Øk til 15 min etter 2 ganger. Deretter til 20 min. Sol deg kun anbenhver dag ,ikke oftere. Bruk solariumkrem som gjør deg raskere brun, eller kjøp på cubus, vita el apotek kremer som gjør huden raskere brun (tan accelerator etc). Og aftersun med samme effekt. Ellers ta betakaroten 15mg (ikke hvis du røyker el snuser etc). Ellers peel og skrubb huden et par ganger i uka, og bruk fuktighetskrem.

Hvorfor starte med bare 10 min?? Gjelder ikke det dem som er ganske lyse i huden?

AnonymBruker
Skrevet
På 2.8.2018 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Hvorfor starte med bare 10 min?? Gjelder ikke det dem som er ganske lyse i huden?

Man må begynne med lite og øke gradvis for tilvenne huden istedenfor å sjokksole seg som ender med å bli solbrent. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du enda er brun etter sommeren tåler du fint 30 min, bruk spf i ansiktet og på brystet. 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hvis du enda er brun etter sommeren tåler du fint 30 min, bruk spf i ansiktet og på brystet. 

Man skal aldri sole seg lengre enn 20 min i solarium. Uansett.  Det står på informasjon .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...