AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Er litt interessert i en fyr. Første gang jeg møtte han la jeg ikke merke til han. Gang nr 2 kjente jeg at jeg hadde lyst til å date han. Begge gangene møttes vi hos en felles venn som er veldig nær hos begge to (og han har muligens prøvd å spleise oss, men er ikke sikker). Etter gang nr 2 fortalte jeg vår felles venn at jeg var interessert, og jeg antar (men han nekter) at han fortalte duden dette. Vi møttes igjen på en fest og duden var totalt på sjekkeren med meg, overdriv noe sinnsykt og det ble så kleint (han var full, jeg var ikke). Jeg var ikke spesielt motagelig for denne sjekkingen da jeg synes det ble too much (og var mange der som fikk dette med seg). Dette er nå to mnd siden og jeg har jo lyst å bli kjent, men ikke noe arena for det. Eneste er jo at jeg kommer til å møte han igjen hos vår felles venn på ett eller annet tidspunkt (3 ganger på to år). Han kommer opp på «folk du kanskje kjenner» på Facebook, selv om heg aldri har søkt på han, og har kun 2 felles venner der. Mulig han har søkt opp meg? Ettersom jeg var så negativ sist så tror han sikkert at jeg ikke er interessert (sa også dette til vår felles venn), så jeg må vel gjøre noe? Skal jeg adferd han på Facebook? Det vil vel gi han et hint? Anonymkode: b4698...26b
en kopp med te Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 (endret) go for it. Endret 2. august 2018 av en kopp med te
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Var mye skrivefeil her, men dere skjønner vel hva jeg mener. Anonymkode: b4698...26b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Vet ikke helt, jeg. Du synes jo han oppførte seg ubehagelig sist. Da er det vel han som burde beklagd seg. Hvis du sender han forespørsel tror han kanskje at han gjorde det riktige, og at alt er greit. Gutter har en tendens til å ta en for gitt hvis de kommer unna med ting, er min erfaring. Anonymkode: 3d3bb...fdd
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 Add han på face og send en melding. Enten svarer han og alt er bra, eller så svarer han ikke. Da sletter du og har iallfall prøvd. Da slipper du å stresse med om dere møtes igjen, hva skjer osv.:) Anonymkode: 826db...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå