AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Hei. Hva er dt som skjer med kattungene og kattene som bor ute i utlandet? Hvordan klarer de seg? Dør de etter noen dager? Møtte en kattunge idag når jeg var på stranda i Tyrkia, den mjauet, den var bitteliten og bare noen måneder gammel, og den var veldig tynn. Den ville ha oppmerksomhet. Den var utrolig liten. Var hardt å gå fra den. Men, har alltid lurt på det. Som f.eks den kattungen, hvordan klarer de seg ute? Uten mat osv? Hvor lenge kan de holde Seg i livet? Anonymkode: 52586...9a5
Gjest Linaria Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Jeg har hørt at kattene i Tyrkia blir veldig respektert av lokalbefolkningen og matet og tatt vare på.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 På Skiathos har de egen gruppe som tar seg av katter og hunder. Det samme når det gjelder katter i Parga. Begge steder i Hellas. De er avhengig av donasjoner fra turister. Anonymkode: 28972...e9a 1
Gjest PaN Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 På 2.8.2018 den 19.34, Linaria skrev: Jeg har hørt at kattene i Tyrkia blir veldig respektert av lokalbefolkningen og matet og tatt vare på.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 De lever på nåde av frivillige med lite ressurser. Mange dør grufult, korte fæle liv. Det beste man kan gjøre er å støtte lokale rescuer+ eventuelt adoptere til Norge. Anonymkode: 1c4bd...8f6 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 On 8/2/2018 at 10:34 AM, Linaria said: Jeg har hørt at kattene i Tyrkia blir veldig respektert av lokalbefolkningen og matet og tatt vare på. BS!! Anonymkode: 1c4bd...8f6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #7 Skrevet 3. august 2018 On 8/2/2018 at 10:34 AM, Linaria said: Jeg har hørt at kattene i Tyrkia blir veldig respektert av lokalbefolkningen og matet og tatt vare på. Det gjelder veldig få.! Bryr man seg så STERILISERER man, sørger for behandling hos veterinær og ivaretar dyret fulltid. Å kaste en liten matskrott en gang i ny og ned er ikke verdt noen ting Anonymkode: 1c4bd...8f6 1
Tvist Skrevet 4. august 2018 #8 Skrevet 4. august 2018 Mange dør, de sterkeste og heldigste overlever. Det samme gjelde forvillede hjemløse katter her hjemme 1
Gjest Linaria Skrevet 4. august 2018 #9 Skrevet 4. august 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: BS!! Anonymkode: 1c4bd...8f6 Okei, sorry, jeg mente ikke å fornærme noen.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #10 Skrevet 4. august 2018 9 hours ago, Linaria said: Okei, sorry, jeg mente ikke å fornærme noen. Beklager, ble bare frustrert ettersom jeg vet hvor tøffe liv mange av kattene og hundene der lever. Selvfølgelig er det folk der óg som går den ekstra milen for disse dyrene. Ha en god helg! Anonymkode: 1c4bd...8f6
Gjest JeSuisLouise Skrevet 4. august 2018 #11 Skrevet 4. august 2018 På 2.8.2018 den 19.34, Linaria skrev: Jeg har hørt at kattene i Tyrkia blir veldig respektert av lokalbefolkningen og matet og tatt vare på. Det er til og med laget en film om det https://www.kedifilm.com/about/
Hengebuksvinet Skrevet 4. august 2018 #12 Skrevet 4. august 2018 Vet at mange turister støtter personer/ grupper som hjelper dem, men tror dessverre det monner lite. Kom nettopp hjem fra en gresk øy, der de stort sett hang rundt søppelbøtter. Er nok bare sterilisering som kan få bukt med problemet. Adopsjon o.l. hjelper i beste fall noen få. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå