GÃ¥ til innhold

Jeg er kjempeeeeee lei meg. Kan noen hjelpe meg plizzz 😢😢

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei det er slik at vi bor i en leilighet på første etasje. i feb/mars fikk vi kakerlakker i kjøkkenet vårt. Vi tok kontakt med pelias. Betalte 11.000 kr for å bli kvitt dem. Vi så ingen tegn til kakerlakker etter april. Men nå nettop når vi kom hjem og jeg var inne på rommet mitt for å skifte klær ser jeg en insekt løpende på gulvet i rommet mitt. Jeg tror dette er en kakerlakk !!!!!!!!!! Jeg er kjempe lei meg og har vondt inni meg vi betalte så masse penger bare for noen måneder siden og disse er tilbake igjen. Jeg legger ut bilde. Kan noen vær så snill fortelle meg hva slags insekt dette er  

20180802_184803.jpg

Anonymkode: e114a...dff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kakkerlakk.  

Anonymkode: 5f016...6f2

Skrevet

Øsj finnes det i Norge????

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ring dem igjen for de har jo kommet tilbake!!😱😱😱

Anonymkode: b4a56...7b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei det er slik at vi bor i en leilighet på første etasje. i feb/mars fikk vi kakerlakker i kjøkkenet vårt. Vi tok kontakt med pelias. Betalte 11.000 kr for å bli kvitt dem. Vi så ingen tegn til kakerlakker etter april. Men nå nettop når vi kom hjem og jeg var inne på rommet mitt for å skifte klær ser jeg en insekt løpende på gulvet i rommet mitt. Jeg tror dette er en kakerlakk !!!!!!!!!! Jeg er kjempe lei meg og har vondt inni meg vi betalte så masse penger bare for noen måneder siden og disse er tilbake igjen. Jeg legger ut bilde. Kan noen vær så snill fortelle meg hva slags insekt dette er  

20180802_184803.jpg

Ring dem og si du ikke er fornøyd med jobben, legger du inn en klage så mulig de tar det uten ny betaling :)

Anonymkode: 24177...b25

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring dem igjen for de har jo kommet tilbake!!😱😱😱

Tror du det vil hjelpe? MÃ¥ jeg betale igjrn?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du det vil hjelpe? MÃ¥ jeg betale igjrn?

Ts

Klag på jobben!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mulig å reklamere på jobben der. 

Anonymkode: 2f218...20e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så kjipt. Ring forbrukerombudet også, og hør hvilke rettigheter du har.

Anonymkode: e4263...b2b

• Liker 1
Skrevet

Overskriften kunne muligens vært mer presis?????

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Så kort tid etter at de skulle fjernet skadedyrene kan du absolutt klage. Dette er samme jobb som du betalte 11.000 for, og de skal gjøre jobben ferdig. De er åpenbart ikke ferdig, så ring de og dem komme og gjøre seg ferdig.

Anonymkode: 32786...c98

Skrevet

Vi betalte 8000 for å bli kvitt stokkmaur. Da fikk vi også en 2 års garanti. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Rotemor skrev:

Overskriften kunne muligens vært mer presis?????

Jeg skjønte med en gang at det handlet om kakkerlakker. Skjønner ikke hva du klager på.

• Liker 10
Skrevet

Sjekk vilkårene til skadedyrbyrået. Dersom de har en slags garanti kan du klage. Du sier også at dere bor i leilighet, da er det vel flere leiligheter i samme hus/blokk? Snakk med styrer om problemet. Det er ikke sikkert det er hos dere problemet har oppstått. Det kan være andre leiligheter som er kilden til kakkerlakkene. Isåfall nytter det ikke at dere er de eneste som kvitter dere med dem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket at du ikke har sjadedyrsforsikring i din boligforsikring? Det har jeg. 

Ellers ville jeg som andre sier klage på jobben firmaet gjorde. De klarte jo ikke å bli kvitt dem. 

Andre ting å forsøke : Kakerlakker må ha tilgang til vann, og dør ut etter ca en uke, dersom de ikke får vann. Steng alle avløp med plast og tape (lim over avløp), steng alle kraner og ta plastfolie rundt tuten, steng alle vinduer godt, og skru på høy varme i boligen, så all mulig fuktighet tørker ut. Gå på innvandrerbutikk, og spør om de har tube med kakerlakk- paste/gift. Smør dette på tørt brød, og legg det under skap og senger. Flytt ut en uke, og la bolig stå til tørk.

Jeg har bodd i utlandet, og ble kvitt problemet på den måten. 

Anonymkode: ec2b1...573

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det kakerlakker i Norge?

Anonymkode: 08612...13c

• Liker 1
Gjest studentmammaen
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kjipt. Ring forbrukerombudet også, og hør hvilke rettigheter du har.

Anonymkode: e4263...b2b

Eller bsre ring Pelias og regn med de ordner opp først 😊

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte med en gang at det handlet om kakkerlakker. Skjønner ikke hva du klager på.

Det var det ingen indikasjon på. Overskriften skal inneholde informasjon om tema iht regler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis de var borte fra april til nå, så har jo behandlingen virket. Hvordan fikk dere dem inn i første omgang? Er dere sikre på at det ikke har skjedd på samme måte igjen? Hvis kilden er utenfor deres leilighet kan jo ikke firmaet lastes for at de kommer tilbake.

Anonymkode: 38ee6...875

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...