AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Feks: Kan ikke spise en yoghurt uten få masse yoghurt rundt munn og evt på klær Kan ikke spise en sjokoladebit uten å bli brun på hendene og rundt hele munnen Er litt "klønete" og dytter lett vann glass og brusbokser over ende. Får hun ketsjup på mat er det og rundt munnen. Grillet idag og hun mister pølsa som ligger i brødet på bakken. Mange flere eksempler har jeg. Hun var sent ute motorisk (gikk ikke før 20 mnd) og jeg lurer på om det er en sammenheng eller om det er tilfeldig. Bør det taes opp på helsestasjon? Anonymkode: f204c...49c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feks: Kan ikke spise en yoghurt uten få masse yoghurt rundt munn og evt på klær Kan ikke spise en sjokoladebit uten å bli brun på hendene og rundt hele munnen Er litt "klønete" og dytter lett vann glass og brusbokser over ende. Får hun ketsjup på mat er det og rundt munnen. Grillet idag og hun mister pølsa som ligger i brødet på bakken. Mange flere eksempler har jeg. Hun var sent ute motorisk (gikk ikke før 20 mnd) og jeg lurer på om det er en sammenheng eller om det er tilfeldig. Bør det taes opp på helsestasjon? Anonymkode: f204c...49c Høres ut som min 4-åring. Helt normalt, ikke bekymre deg. Du vil sikkert få mange svar fra andre foreldre som vil presisere at deres barn er over det stadiet for lenge siden. Og burde du kanskje drøfte det med noen? ikke la noen bekrefte bekymringen din. Det er helt helt normalt:-) Anonymkode: d29d5...153 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Høres ut som en helt vanlig 4-åring for min del. Anonymkode: 668ca...866
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Neida finmotorikken til 4 åringar er veldig ofta sånn. Du kan godt drøfta det med helsestasjonen om du har lyst, lov å spørja. Men ville ikkje bekymra meg veldig. Anonymkode: 253c1...b55
Filifjonkamor Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Ikke stress rundt det så går det seg til, blir bedre etterhvert en må bare tåle å vakse litt mer i en periode
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 De fleste 4 åringer griser litt, motorikken er fortsatt i utvikling. Det er også forskjell på om den er akkurat fylt 4 eller er nesten 5 år. Anonymkode: 64b99...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå